Vilken voove?:)

• Hundavel & Ras
  • Trådstartare Trådstartare nicesTx2hing
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 785
N

nicesTx2hing

Hej,
jag är en 15 årig tjej som har tjatat på mina föräldrar om hund hur länge som helst. De älskar också hundar, men de anser att de har för lite tid för en vovve. De flesta av mina kompisar har hund och en av dem har tom kennel. Där det jämt får en massa valpar

Varför jag skriver är ju först hur jag skulle kunna övertala dem, och sen så har jag 2 småsyskon på 2 och 4. Men hunden skulle isf nog vara min hund. Jag ska flytta till örebro till gymnasiet där jag kommer bo på internat. Så där kommer den få bo i lägenhet. Så det ska inte behöva vara ngt hinder.

Jag skulle vilja ha en vovve som väldigt gärna binder sig vid en person, som en bästa vän lix Någon som aldrig sviker, lättlärd, vänlig, gosig behöver inte men helst som gillar värme. EInte allt för stor men som sagt, som gillar att mysa och binda sig till en person (mig då) Men också en som skulle reagera ifall ngt eller ngn gjorde ngt mot mig. Men eftersom jag kommer bo på internat (kommer hem till vårat hus på helger) så ska det heller inte vara svårt för den att vara ensam. En söööt voovve är ju inte helt fel heller.
Allt behöver inte stämma in, så kom gärna med förslag

Snälla hjälp mig^^

Sv: Vilken voove?:)

Du har redan en tråd, du får inte starta en ny med samma ämne.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 515
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan... 2
Svar
31
· Visningar
3 370
Senast: ildiko
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 533
Senast: ildiko
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 491
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bråkande hundar
  • FÅRtråden
  • Uppdateringstråd 31