Garmarna! Jag blev vuxen med Garmarna!Handsydda fållar över dansande ben...
Kalk på mina fötter av Garmarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Garmarna! Jag blev vuxen med Garmarna!Handsydda fållar över dansande ben...
Kalk på mina fötter av Garmarna.
Inser dock att jag skrivit helt fel! Var nog lite trött, grimmarna ska det vara. Garmarna är bra de också dockGarmarna! Jag blev vuxen med Garmarna!
Fick mig att tänka på en annan favorit:"Det finns en fara i att aldrig hitta vägen, och det finns nåt vackert i att vandra den ändå."
(Melissa Horn, Hur ska det gå?)
Åhh Jag måste erkänna att jag fullständigt älskar Judas Priest cover av den, det är en av mina favoritlåtar genom tiderna. Jag har inte klarat av att lyssna på den på ett tag för att den ligger lite för nära just nu.Well I'll be damned, here comes your ghost again.
Joan Baez, Diamonds and rust.
På förekommen anledning efter att ett pucko som var blockerat bytt mobilnr dyker den här upp i huvudet.
Det var min mest spelade låt på Spotify enligt Wrapped, den är så bra”I take what I'm handed, I break what's demanded
But under the surface I feel berserk as a tightrope walker in a three-ring circus”
Surface Preassure från filmen Enchanto. En rad som har kommit att beskriva vissa stunder i föräldraskapet för mig.