Blev sugen på konsert nu, undrar när nästa turné blir av. Skippade årets, känner att det var dumt (trots att Linköpingskonserten var mer av en simtur)Trött på clownerna i tv, trött på inget, trött på allt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev sugen på konsert nu, undrar när nästa turné blir av. Skippade årets, känner att det var dumt (trots att Linköpingskonserten var mer av en simtur)Trött på clownerna i tv, trött på inget, trött på allt.
Skippade också årets, var ganska länge sedan jag var på hans konserter. Missade nog turnén innan också.Blev sugen på konsert nu, undrar när nästa turné blir av. Skippade årets, känner att det var dumt (trots att Linköpingskonserten var mer av en simtur)
Jag hade samma problem, ingen i min bekantskapskrets som är intresserad längreSkippade också årets, var ganska länge sedan jag var på hans konserter. Missade nog turnén innan också.
Lite sugen var jag allt i år men skippade årets på grund av att jag inte riktigt har nån som vill hänga med längre, och inte var motiverad nog att gå själv.
Ah, Brian Fallon Även om jag föredrar honom i The gaslight anthem hellre än solo."And all we wanted was absolutely everything"
Brian Fallon - Etta James