Vilken text?

Kibani

Trådstartare
Ska måla en slags minnestavla av ett djur men kan inte bestämma mig vilket språk jag ska skriva texten i. Det jag väljer mellan är:

Forever, by your side
eller
För alltid, vid din sida

Hade det inte varit för att de bott i England ett tag så hade den svenska texten varit självklar - är litet trött på att allt är i engelska nuförtiden. Men som det är nu så har jag svårt att välja, men Buke har ju alltid svaren ;)

Jag röstar nog på svenska ändå, håller med om att det är lite trist att allting är på engelska. Bara de som ska få den vet vad det står så kvittar det väl i vilket land de bor/har bott.

Tack för era svar :) Då får det bli på svenska så nu ska jag "bara" röja plats så jag har någonstans att måla den hyffsat stora tavlan :D

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 764
Senast: Anonymisten
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 076
Senast: fejko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 898
Senast: Tofs
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 843

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg
  • DIY hästvård