Vilken ridsportsgren är populärst i Sverige och varför?

C

Charm

Denna fråga ska jag använda mig av på min fackuppstats jag ska skriva i skolan. Jag skulle gärna behöva lite hjälp och information på svaret på detta. Jag hade tänkt att jämföra tre ridsportsgrenar hoppning, dressyr och fälttävlan och sedan få fram vilken av dessa tre som är svaret på frågan. Det skulle vara jättesnällt om du har information du vill dela av dig med. Jag har sökt en hel del men har inte kommit fram till någon bra fakta, så det skulle vara jättesnällt om någon ville skriva något =)

Sv: Vilken ridsportsgren är populärst i Sverige och varför?

hoppning görs flest starter där iaf
men fråga på ridsportförbundet,de har statisitk över sådant

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
23
· Visningar
1 597
Senast: super
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
379
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 467
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 502
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar