Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem tycker du är bättre!Förlåt men jag förstår ingenting alls. Vad menas med "bättre"?
På vad?Vem tycker du är bättre!
Inget vad, vem är bättre.På vad?
Vem tycker du är bättre!
Denna går att svara på, vem har du mest sympati för?"Why is a raven like a writing desk?"
"Lisa har fyra äpplen, hur lång är Kalle?"
- Det är frågor som inte går att besvara.
Förlåt detta var inte meningenJag förstår ingenting men började fundera på om jag hade ett afasi-anfall
Nej, såklart inte Men vill du förklara lite mer så ska jag försöka rösta efter bästa förmåga!Förlåt detta var inte meningen
Ser att min dyslexi slog till, vem är bättre är fråganNej, såklart inte Men vill du förklara lite mer så ska jag försöka rösta efter bästa förmåga!
Japp, det är premissenSkulle en person vara bättre eller sämre beroende på om de håller i en varm eller kall dryck??
Japp, det är premissen
Denna går att svara på, vem har du mest sympati för?
Ja det kan man sägaAh! Men frågan "Vem har du mer sympati för?" har för mig en annan innebörd än frågan "vem är bättre?". Sympati-ftågan är betydligt mer specifik och går iallafall nästan att besvara. Gissar att der är instinktiva fördomar du är ute efter?
När har jag inte behövt hjälp!Tranan, behöver du någon slags hjälp? Är det här kodspråk?