Tranan
Trådstartare
Oh om jag bara hade en så, har inte haft vin hemma på ett tag.Dags att ställa ifrån sig vinpavan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh om jag bara hade en så, har inte haft vin hemma på ett tag.Dags att ställa ifrån sig vinpavan.
Funkade det någorlunda som svar @Tranan?Okej, jag ger en spontan reflektion: det beror på årstid/väder, vad för slags dryck det är och om drycken är till mig eller jag åtminstone kan få smaka. Är det sommar och personen håller i kaffe medan jag svettas känner jag spontan antipati och associerar nog mer positivt till någon med ett glas kallt mineralvatten. Är det vinter och personen står och håller i en stor varm matcha-latte som jag kan få smaka lite av då känner jag mig väldigt positivt inställd till den personen.
Jag avskyr all typ av varm dryck så självklart den med kall dryck
Står en med kaffe och en annan med en redbull är den med redbull solklart en bättre människa
Whiskeyn förstås.Hångla med snubbe som dricker varmt kaffe eller en kall whiskey?
Okej, jag ger en spontan reflektion: det beror på årstid/väder, vad för slags dryck det är och om drycken är till mig eller jag åtminstone kan få smaka. Är det sommar och personen håller i kaffe medan jag svettas känner jag spontan antipati och associerar nog mer positivt till någon med ett glas kallt mineralvatten. Är det vinter och personen står och håller i en stor varm matcha-latte som jag kan få smaka lite av då känner jag mig väldigt positivt inställd till den personen.
Först tänkte jag välja kall eftersom jag är en sådan som helst inte dricker varmt. Men sen fick jag associationer till människor som druckit för mycket alkohol av någon anledning och valde varm till slut.