vilken hingst???

urkella

Trådstartare
jag ska betäcka min sto till våren :love: men jag vet inte riktigt vilken hingst som skulle passa henne :confused: hon är 158 hör (alltså en liten häst) så jag vill ha en avkomma som troligt vis blir större... hon har ett dressyr blod är
E: Urbino UE: Herkules så vilken hings skulle passa henne..... :bump:

Hur ser hon ut typmässigt? Är det dressyr hinhst du vill ha? Skall du sälja fölet eller ha det själv?

hon e skimmel, åt dressyrhållet.. ser inte ut rikitgt som ett halvblod utan som en arab.. e 158 cm i mankhöjd... e kompis med hennes ägare!

jag har tänkt behålla fölet...men jag vill ha en ganska robust häst som ska bli högrest.... :bow:

jag tycker oxå att du ska ta briar,, han ska jag betäcka mitt sto med lite senare....

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 020
Senast: Piaff
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 856
Senast: mars
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka