Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Båda hingstarna är intressanta skulle bara vilja veta mer om peking och Nobel har jag sett på en hingstvisning han såg väldigt trevlig ut och så harmonisk han verkade vara, är Nobel en hingst du skulle kunna tänka dig att använda, du tycks ju också ha lite beslutsångest.
Jag tror att han är lite grov åt mitt avelssto, hon lämnar grovt med det mesta, så jag letar väldigt ädelt, Men hade jag ett sto som passade, så skulle han helt klart vara en kandidat
Jag har nästan samma problem som dig men åt andra hållet mitt sto är grovt men lång i sin rygg. Därför hoppas jag mycket på det här Herzensdieb fölet som kommer till våren, jag tror att det kanske kan bli bra. Tack för länken till Peking han är verkligen fin och vilket bra bruksprov han har gjort.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.