Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där kan ju knappast vara stammen på din häst..... Allbreed är sällan en tillförlitlig källa och kolla några led bak på mödernet på din häst ser du ju att det är helt galet. Det är ju inte direkt rätt Dante som är uppsatt bakom hennehttp://www.allbreedpedigree.com/tiger+moth
Stamtavla
Klicka på knappen "Reports" och sen på Photos om länken nedan inte fungerar.
http://www.allbreedpedigree.com/inde...o rd=&x=0&y=0
Bilder på släktingar
KLNu ska ju Szkopul lämna smått enligt BLUP:en, men mitt fullblod som betäcktes med honom förra året är inte högre än 159 och fick ett stort och ädelt hingstföl som rör sig väldigt trevligt. Finns bild på honom i föltråden. Fördelen är att S har en 10:a på typ, gått svår hoppning internationellt och har vad jag sett trevligt temperament. Finns i Knivsta.
Det där kan ju knappast vara stammen på din häst..... Allbreed är sällan en tillförlitlig källa och kolla några led bak på mödernet på din häst ser du ju att det är helt galet. Det är ju inte direkt rätt Dante som är uppsatt bakom henne![]()
Denna hästen är väl din http://www.galoppsport.se/shestinfo?kommando=visaPrintHerstamning&hestId=307946 misstänker jag.
Din häst har inte direkt någon prestationsstam vad gäller hoppning så i ditt fall skulle jag satsa på en hingst med bra exteriör och gedigen hoppstam i många led.
Visst ligger avgiften på 45 dagar, men då är fostret försäkrat. TYcker det¨låter ok..
U
Nu ska ju Szkopul lämna smått enligt BLUP:en, men mitt fullblod som betäcktes med honom förra året är inte högre än 159 och fick ett stort och ädelt hingstföl som rör sig väldigt trevligt. Finns bild på honom i föltråden. Fördelen är att S har en 10:a på typ, gått svår hoppning internationellt och har vad jag sett trevligt temperament. Finns i Knivsta.
Nån som vet vad Szkopul betyder?![]()
Varför inte Cardento???
Har inte sett en enda efter honom som inte hoppat super !!
Han lämnar bra storlek också (på dom flesta)
OCH så är dom väldigt lättsålda. Kommer inte finnas så många nästa år. Jag har funderingar på om jag ska betäcka mitt fullblodssto i år, och OM hon ska betäckas blir det definitivt Cardento.![]()
Vårt "lånesto", fbl e. Bigstone - Be My Chief är seminerad med Hip Hop, men om du ville ha nåt med lite mer gång så varför inte Aerline H?
Funderade på honom först, men när vi såg hur fint årets föl e. Hip Hop var så tog vi en repris, särskilt som fölet tyvärr inte överlevde![]()
Har tänkt på Highlight rätt mkt. Men tvekat pga av mkh, den e ju bara 165.
Men Cardento står inte på fryst....
Han står på TAI.
Kostar 13500kr vid 90dygn eller 14500kr vid levande föl
Hej
Ta en hingst med korrekta bakben - både sto och avkomma är rejält vinklade i hasen. Ta en med högt benblup - typ Feliciano, tycker jag!
Hej
Ta en hingst med korrekta bakben - både sto och avkomma är rejält vinklade i hasen. Ta en med högt benblup - typ Feliciano, tycker jag!
Nu kommer jag säkert låta helt dum i huvudet, men kan jag väll ta.
Har du/ni/alla några bra exempel på bilder på hästar som är vinklade i hasen. Vill gärna lära mig att se det bättre.
Gärna också beskrivning på vad man ska titta efter.
är också lite nyfiken på hur ni skulle beskriva mitt sto om ni tittade på bilderna i början. Det skulle vara väldiggt kull att få veta.![]()