Vilken film?

underensten

Trådstartare
Vilken film tänker jag på?
Amerikansk films som är gjord runt 2000 nånstans.
Det jag kommer ihåg av handlingen är att det är en vuxen man och ett barn på flykt, ev är det pappan till barnet. Tror det slutar sorgligt med att pappan skjuts av polisen nånstans på vischan och han dör under ett träd på ett fält.
 
Vilken film tänker jag på?
Amerikansk films som är gjord runt 2000 nånstans.
Det jag kommer ihåg av handlingen är att det är en vuxen man och ett barn på flykt, ev är det pappan till barnet. Tror det slutar sorgligt med att pappan skjuts av polisen nånstans på vischan och han dör under ett träd på ett fält.
A Perfect World med Kevin Costner?
Mycket äldre i och för sig. :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 125
Senast: Grazing
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 574
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 006
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 647
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp