Vilken fascinerande film

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Rie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 712
Sv: Vilken fascinerande film

Jättefin!

Men jag tänkte mest på att -aha det är alltså såå mycket motion en retriever behöver för att se bra ut. Inte underligt att de brukar vara lite runda och långsamma :D Väldigt imponerande kondis och hastighet!

Sv: Vilken fascinerande film

Underbart. Bra att de forskar på sånt här, även om det för mig är självklart att djur har känslor och kan umgås och ta hand om varann över artgränser och förstå att någon är liten eller svag och behöver tas om hand etc. Men forskning sätter ju saker på pränt på ett sätt som ger tyngd i arbetet med att hjälpa djuren på olika sätt och tyvärr är det ju så många som inte förstår hur djuren fungerar. Fantastisk film.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 394
Senast: Mabuse
·
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
623
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 662
Senast: Acto
·
Kultur Så mäktigt! Trodde jag visste men det var helt fel och nu när jag sökte nyss hittar jag inte alls. Så vad kan filmen ha hetat? Den är...
Svar
5
· Visningar
1 075

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka