Har två hästar som just nu har lite olika färger på i princip varje liten sak. Har börjat fundera på detta mer och mer och tycker att det mest bara ser rörigt ut. Jag vet det låter kanske lite larvigt, men tycker det ser så snyggt ut då det kommer häst med matchande saker och har samma färg i borstar, täcken m.m.
Så nu har jag bestämt mig för att de ska få varsin färg, och försöka hålla mig till de färgerna i alla saker.
Men jag har så svårt att bestämma mig för vilka färger det ska vara.
Den ena hästen är mörkbrun/rödaktig med svart man och svans.
Den andra är fux med ljusare man & svans, en ål och stjärnstrimma.
Båda valacker.
Finns det någon annan som har liknande färg på sin häst, och kanske kan lägga in någon bild på hur den ser ut i sin färg?
Några tips på vilka färger som skulle vara snygga? Jag är inte rädd för att ha starka färger, tycker bara att det är ännu roligare då det verkligen syns att det är en speciell färg som de passar i
Och nej, jag är inget litet barn som sitter och funderar, jag är en vuxen kvinna med barnasinnet kvar
Så nu har jag bestämt mig för att de ska få varsin färg, och försöka hålla mig till de färgerna i alla saker.
Men jag har så svårt att bestämma mig för vilka färger det ska vara.
Den ena hästen är mörkbrun/rödaktig med svart man och svans.
Den andra är fux med ljusare man & svans, en ål och stjärnstrimma.
Båda valacker.
Finns det någon annan som har liknande färg på sin häst, och kanske kan lägga in någon bild på hur den ser ut i sin färg?
Några tips på vilka färger som skulle vara snygga? Jag är inte rädd för att ha starka färger, tycker bara att det är ännu roligare då det verkligen syns att det är en speciell färg som de passar i
Och nej, jag är inget litet barn som sitter och funderar, jag är en vuxen kvinna med barnasinnet kvar