Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En sådan tävling kan jag köra när jag kör bil/lastbil. Tänker på det där att inte behöva stanna vid rödljus. Mer ofta med lastbilen dock än personbilen. Sparar bränsle på att slippa stanna.Ett tag sedan nu... men cyklade under en tid ofta längs en infatsväg med parallell cykelbana där trafikljusen var inställda för att ge bilarna grön våg. Det viktiga var att kunna cykla hela sträckan utan att behöva stanna (= sätta ner någon fot)
De ojämna avstånden och tidsintervallerna mellan korsningarna gjorde att strategin på varje delsträcka varierade. Dra på fullt från första sekund och köra jämnt med bilarna, släppa en våg och slappköra för att inte komma fram för tidigt, eller för all del köra ganska normalt på vissa ställen. Och hålla balansen på minimal fart om man missat och närmar sig ett rödljus.
Hur ofta behöver du ett alster? Till vad?Ibland tävlar jag i "sy ett alster/outfit så nära inpå tidpunkten du behöver det/den" ibland vinner jag = jag hinner klart och ibland förlorar jag. Skittävling
Jag syr mina egna kläder, och ofta kommer jag liksom på samma dag att jag vill ha något nytt gärna några timmar innan jag ska iväg bara... Och ibland ska jag göra något åt någon annan, för att ge bort till exempel, och det är samma visa därHur ofta behöver du ett alster? Till vad?
Eller så håller man sådan koll på mätaren att man alltid tankar innan det blir rött.Åh, röd-tank-tävlingen . Den är jag ofta med i
Sambon blir alldeles orolig så fort det är lite för lite bränsle i. ’Men du kommer dit och dit på det som är kvar, så detär lugnt’. Säger jag.
Gäller o ha koll på sina mätare
Nä, då föredrar jag grenen där tanken ska vara så nära helt tom som möjligt.Eller så håller man sådan koll på mätaren att man alltid tankar innan det blir rött.
Gäller att vara så nära man kan, utan att det slår övertill rött.
Ha! Jag är med i den klubben. Hundvariabeln är spännande.
Det där är en sport som skulle kunna klassas som extremsport! Jag sitter med hjärtat i halsgropen varje gång jag ser någon delta (och jag är ofrivillig åskådare på nära håll) och den dagen jag får magsår kommer just den sporten vara en bidragande orsak...Nä, då föredrar jag grenen där tanken ska vara så nära helt tom som möjligt.
Det är lättare att vinna när en som jag kör sina dagliga mil av och an på en viss sträcka av E6. I inlandet har det blivit onödigt spännande ibland. SJÄLVKLART medför jag inte reservdunk!Eller hur?! Hundvariabeln gör ju att det blir lite mer sport på elitnivå snarare än div 8 liksom
Det där är en sport som skulle kunna klassas som extremsport! Jag sitter med hjärtat i halsgropen varje gång jag ser någon delta (och jag är ofrivillig åskådare på nära håll) och den dagen jag får magsår kommer just den sporten vara en bidragande orsak...
Fast folk som får soppatorsk är ju idioter? Lägre stående varelser.Det är lättare att vinna när en som jag kör sina dagliga mil av och an på en viss sträcka av E6. I inlandet har det blivit onödigt spännande ibland. SJÄLVKLART medför jag inte reservdunk!
Jag har givetvis aldrig fått soppatorsk! Det gäller ju att tillhöra det Vinnande Laget.Fast folk som får soppatorsk är ju idioter? Lägre stående varelser.
Jag vill inte ens vara i närheten av att räknas som idiot - speciellt inte här på trakten. Galen, ja. Men idiot. Nej där går gränsen.
Jag fick det en gång. Vilket misslyckande! I skogen på väg till stallet. Jag skyllde på allt möjligt, men insåg att det va soppatorsk när den funkade igen med lite soppa. Dock inte erkänt det mer än här....Fast folk som får soppatorsk är ju idioter? Lägre stående varelser.
Jag vill inte ens vara i närheten av att räknas som idiot - speciellt inte här på trakten. Galen, ja. Men idiot. Nej där går gränsen.
Min INTUITION säger mig att även din familjemedlem finner det hela smått utmanande. HERREGUD vad jobbigt det är när någon hetsar iväg med en evigheter i förväg. Lika jobbigt som att tillbringa semestern med någon morgonpigg som tjatar om att gå upp och ta vara på dagen. När man själv är fullt upptagen med att ta vara på natten.En familjemedlem utövar konstant sporten ”hur sent kan jag gå utan att bli sen till jobbet/mötet/flyget/bussen/vilken avtalad tid som helst. Jag som praktiserar sporten ”hur tidigt på plats kan jag vara utan att ses som rubbad” finner det smått utmanande
Min INTUITION säger mig att även din familjemedlem finner det hela smått utmanande. HERREGUD vad jobbigt det är när någon hetsar iväg med en evigheter i förväg. Lika jobbigt som att tillbringa semestern med någon morgonpigg som tjatar om att gå upp och ta vara på dagen. När man själv är fullt upptagen med att ta vara på natten.