Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lämnade bilen till min bilmekaniker en gång, sa att han skulle åka ett varv eftersom bilen hackade så i högersväng. Om han kunde identifiera felet.Nä, då föredrar jag grenen där tanken ska vara så nära helt tom som möjligt.
Ursäkta mig, men ett kilo!?!?Jag tävlar även i att komma så nära ett kilo lösgodis som möjligt varje gång. Detta sker även omedvetet för det händer att jag hamnar på 998 gram även om jag bara ska ha lite
1001 gram är närmast hittills
Husmorstips som funkar. Ta en tuss grönt saftigt gräs. Gnugga nässelbettet så det blir grönt. Så slutar det brännas. Funkar även på stora ytor som ben. Det är såååå snyggt när man ser ut som man haft diarre på framsidan på knäna till exempel.Späda nässlor brukar faktiskt gå riktigt bra att plocka utan handskar, bara man har rätt teknik...
Jag brukar ibland plocka nässlor till soppa om jag hittar ett bra nässelställe på hundpromenaden och har oftast inga handskar med mig. Bränner mig vanligen inte, däremot kan det sticka lite obehagligt i fingertopparna efteråt.
Bortsett från biltvätten så har vi samma lista.- Att avsluta tankningen på jämnt hundratal..
- Att tvätta bilen i alla 5 stegen på en polett..
- Att vinna starten vid rödljuse..
- Att packa höpåsarna så nära rätt vikt som möjligt innan man väger dem..
Precis så gör jag med. Eller så brukar jag köra preciiiiis på hastighetsgränsen en lååååång väg som inte går att köra om...mohahaha. Fast de brukar inte vara pojkar här, om de inte lånar sin pappors bilar, utan alltid män på över 50 år....Idag om jag på att jag faktskt sysslar med en dumsport....
Om jag kör i ett område där det är nedsatt hastighet och någon ligger och slickar min baklucka så är jag extremt laglydig och gasar upp till nästa hastighet så att den efter blir avhängd.
Typ - det är 30 och jag kör i 30 med en bil tätt bakom. Det blir 50 och jag gasar upp snabbt så jag kör ifrån bakluckeslickaren. Nästa är 70 och då sticker jag snabbt iväg och kör 70 precis efter skylten.
Lite roligt med en acc.snabb bil och en tant bakom ratten. BMW-pojkarna blir irriterade. Hehe.
- Att avsluta tankningen på jämnt hundratal..
- Att tvätta bilen i alla 5 stegen på en polett..
- Att vinna starten vid rödljuse..
- Att packa höpåsarna så nära rätt vikt som möjligt innan man väger dem..
Idag om jag på att jag faktskt sysslar med en dumsport....
Om jag kör i ett område där det är nedsatt hastighet och någon ligger och slickar min baklucka så är jag extremt laglydig och gasar upp till nästa hastighet så att den efter blir avhängd.
Typ - det är 30 och jag kör i 30 med en bil tätt bakom. Det blir 50 och jag gasar upp snabbt så jag kör ifrån bakluckeslickaren. Nästa är 70 och då sticker jag snabbt iväg och kör 70 precis efter skylten.
Lite roligt med en acc.snabb bil och en tant bakom ratten. BMW-pojkarna blir irriterade. Hehe.
Det finns alltså fler.....- Att packa höpåsarna så nära rätt vikt som möjligt innan man väger dem..
Det finns alltså fler.....
Ursäkta mig, men ett kilo!?!?