Undrar om det är en sån jag fick höra heter ponnybil? :PÄhum.....
Vad är en tantbil?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar om det är en sån jag fick höra heter ponnybil? :PÄhum.....
Vad är en tantbil?
En Fiat?Ähum.....
Vad är en tantbil?
Ähum.....
Vad är en tantbil?
Avslöjade du vad du gjorde?Asbra tråd!
Haha, plocka brännässlor utan handskar är enda sättet - och ja, man blir faktiskt immun ungefär lagom tills sommaren är slut!
Sedan brukar jag på jobbet se hur många trappsteg jag kan "skutta" över i första klivet uppför trappan. Personbästa är fem! Det handlar om måååånga trappor upp och ned per dag (jag hotellstädar.) och i förrgår var första gången någon såg mig in action. Människan undrade vad fan jag pysslade med.
Avslöjade du vad du gjorde?
Haha! Det hade nog varit mindre skumt om du berättade bråttom kändes ju som en knasig bortförklaring.Haha, nej jag tror jag klämde fram något om att jag hade bråttom. De tycker jag är skum nog som det är.
Kanske borde jag omfamna idén och göra det till en tävling inom avdelning istället, men då ser jag olyckorna hopa sig.
Min tantbil är en Suzuki Vitara med V6:a...Ähum.....
Vad är en tantbil?
Så gör jag också. Sen följer ju sporten "somna trots att händerna kliar som fan".Jag är lite säsongsbetonad i mitt dum-sportande, så nu på våren är min bästa sport att plocka nässlor/ogräs utan handskar. Min tanke är att händerna ska härdas och att det kommer sluta göra ont - vilket det sällan gör.
Trädgårdsarbete generellt utan handskar är en spännande sport - framförallt om en har många taggiga växter i trädgården
Trädgårdshandskar är SÄRSKILT obekväma och lerjorden klibbar fast i dem.Det är ju så bökigt att rota fram handskar som sen är obehagliga att ha på (jag använder typ aldrig handskar/vantar ens på vintern eller vid ridning av samma anledning - alltså att det är obehagligt att ha på sig)
Haha! Det hade nog varit mindre skumt om du berättade bråttom kändes ju som en knasig bortförklaring.
Nu är jag "bara" 28 men jag hade lätt kunnat prata om en sån sport jag har knallat rundor i korridorer och trampat på stället för att jag hade en stegtävling med @kimmis87 och glatt förklarat att ja, jag är knasig men jag räknar steg! :PMöjligt. Fast jag är ju över trettiofem år gammal. Att säga att man vill se hur många trappsteg man kan hoppa över låter kanske lite sisådär det med.
trädgårdshandskar? jag använder bästa möjliga vanliga arbetshandskar.Trädgårdshandskar är SÄRSKILT obekväma och lerjorden klibbar fast i dem.