vilken del..

jo7

Trådstartare
av licensunderlaget är det eg som ska skickas tillbaka till klubben? Bara den lilla rutan lägst upp till höger där man fyller i namn, adress, pers.nr o vilken typ av licens man löst? Och varför då egentligen? SvRf meddelar väl ändå dem då de erhållit betalning eller? tror dessutom man får ett presentkort från klubben om man skickar tillbaka klubbens del så tänkte vara duktig o göra det i år..:)

Sv: vilken del..

ja, det är bara den lilla rutan.
det är för att klubben ska veta vilka och hur många som har löst licens

Skicka tillbaka? I de klubbar jag löst licens för så behöll klubben den delen direkt. Men ja, det är den lilla biten uppe till höger.

Och nej, förbundet skickar vad jag vet inget meddelande till klubben när licensen är betald om du löser licens på det gamla viset (de har åtminstone aldrig gjort det förut. Löser du på internet så får klubben info om det. Troligen för att klubben ska kunna kontrollera att du verkligen är medlem (använder du pappersvarianten så intygar ju klubben att du betalt medlemsavgiftengenom en underskrift på inbetalningskortet).

Som licensansvarig så lämnar jag aldrig ut den lilla delen utan fyller i och behåller den. Annars jhar man ju noll koll som ansvarig för licenserna.

fast då vet du ju iofs inte vilken typ av licens personen löst..men det spelar väl kanske ingen större roll i vilket fall..?

Men det vet du ju inte ändå, om du inte frågar.
Det syns bara på inbetalningskortet och själva licensen.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 438
Senast: lizzie
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 279
Senast: Jeps
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 534
Äldre Suck, djävla idioter. Fick det här. Kan förstå att många blir rädda. Frågan om din sinnesfrid. o;? Hallå! Du kanske inte känner...
Svar
16
· Visningar
4 322
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V