Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp. Gummi på insidan är tillåtet och även gummiinvävda vävribbtyglar. Dock inte de gamla klassiska gummityglarna.
Ja då är det kört tyvärr. Kan tipsa om Dyons tyglar med gummi på insidan-supersköna att rida med!
Japp. Gummi på insidan är tillåtet och även gummiinvävda vävribbtyglar. Dock inte de gamla klassiska gummityglarna.
Gummifodring är väl just gummi på insidan? Detta är iaf vad jag har lärt mig av dressyrdomare att vanliga gummityglar är otillåtna. Är rätt jättesäker på att vanliga klassiska gummityglar tolkas som otillåtna av den skrivningen i TR.
Nej gummifodring är när det är läder inuti , det finns ju tyglar som bara är gummi rätt igenom och dom är inte tillåtna.. Men innan har det stått (för ett par år sedan) gummi på insidan. Sen har jag inte läst efter det...
Nej gummifodring är när det är läder inuti , det finns ju tyglar som bara är gummi rätt igenom och dom är inte tillåtna.. Men innan har det stått (för ett par år sedan) gummi på insidan. Sen har jag inte läst efter det...