Vilka kommer till Ekens fälttävlan??

lundsbo

Trådstartare
Ja, vilka kommer till Norrköping 3-4/9?
Det är ju 90, 100 och CNC*.
Var där och tjuvtränade igår...

Sv: Vilka kommer till Ekens fälttävlan??

Jag kommer men som hästskötare tror jag.. :crazy: Min häst har bestämt talat om att han ska bli dressyrhäst. :cry:

Jag kommer! rider CNC* :bump:. vet att darkness åxå ska rida den klassen.

Kul!
Det blir ett par nya hinder i den, dock blir den inte så stor.

Provade studsen igår, men den måste nog längas lite... så det skulle banbyggaren fixa!

Då är det en bra tävlingsplats att debutera fullblodet på då??

Ja, det tycker jag.
Jättefina dressyrbanor och en stor gräsbana till hopp-provet, med bra underlag. Bank brukar vara med på hoppningen.

Terrängbanan är ganska lätt. Enkelhinder, vad i vatten, och en trevlig liten kombination.
Nackdelen är att man ser inte så många terränghinder, terrängen går på en kulle med träd på. Underlaget till debutanten brukar vara ok, inte kanon, men ok.

Allt ligger inom ett stenkast.

Jag har planerat att rida, men min häst är ännu inte riktigt igång efter vurpan i Boxholm, så vi får se.. Kan jag börja hoppa nästa vecka så borde det nog funka..

Nej jag ska debutera Brune Sune på Stångberga veckan innan. :banana:

Nina Olsson kommer från oss, men jag kommer inte ihåg om det var Cilla eller Marimba hon skulle ta med..... Heja på henne från mig :bow: , själv är jag i Kvinnersta (hälften så långt att åka....)

hellu... trevligt att ni kommer till oss!!! Ja ska va funktionär på lördagen :D ska heja på er då...om de e nån som ska va med då,,Lycka till på eken

Liknande trådar

Kropp & Själ Vad kan man göra åt lågt blodtryck/återkommande blodtrycksfall? Det kommer från ingenstans, kan komma när jag sitter och äter eller...
8 9 10
Svar
194
· Visningar
5 755
Senast: sthu
·
Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan...
2
Svar
30
· Visningar
1 868
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
298
Senast: tara
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 382

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka