Vilka hundböcker ska man önska sig i julklapp?

Puttar upp tråden.

Vilka böcker rekommenderar ni att man köper till en person som funderar att skaffa sin första hund?

Vilken bok skulle du rekommendera? :) Alla typer av böcker går hem!
Puttar upp tråden.

Vilka böcker rekommenderar ni att man köper till en person som funderar att skaffa sin första hund?
Lugn och fokuserad hund av Åsa Jakobsson och vardagsträning med klicker av samma författare. :) Den första läser jag och påminner mig själv med och den andra ligger på ska köpa listan. :)

"Den missuppfattade hunden", av Per Jensen.
Att våga se hunden som en egen tänkande individ. Sen kanske vi nån j*vla gång kan få slut på den tramset om att vi ser hunden som en ränksmidare med önskan om att dominera oss. Borde vara obligatorisk för att som tänker skaffa hund.

Liknande trådar

Hundträning Letar efter bra böcker om lydnad, bruks, allmän valpuppfostran.. ja lite allt möjligt. Det finns ju ett helt hav med hundböcker där...
Svar
4
· Visningar
429
Senast: farin
·
Övr. Barn Vad önskar sig era barn i julklapp? Sonen på 8 önskar ha en playstation 4 och en mobil 😅 Dottern på 6 önskar sig slime, squishmallows...
2
Svar
23
· Visningar
1 480
Senast: Bexzor
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 047
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Fortfarande jätteung. Jag brukar rekommendera folk som är sugna på BC nr 2 i sitt lov att vänta tills den första tagit sitt VP, då har...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 022
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar