Vilka har du träffat

alazzi

Trådstartare
av dem som är aktiva på westernforumet?

Jag har träffat _Eva_och malumbud. Tror inte att jag har träffat någon mer.

Lina_Olsson ahra jag hälsat på på tävling men hon är inte längre här? Sen har jag hälsat på hotrodder också på tävling.

Sv: Vilka har du träffat

Hmm jag har träffat Wrangler och sen var det någon som sett mig på en tävling men som inte hälsade :mad::D

Varför envisas du med att skriva mitt nick fel? Är ju inte direkt första gången.

Hmmm...

Har inte riktigt koll på vilka som hänger var, men jag har väl träffat ca 8 bukare som hänger/har hängt här på Westernsidorna, som ja vet om och kommer på just nu.

Jag har träffat lakrits, Elanor, Mijho, väldigt trevliga flickor det där ;)
Har säkert tröffat fler som jag inte ens vet har buke :D

Mig har du träffat också! :)
Är här då och då!

Mig har du träffat också! :)
Är här då och då!

Jag tänkte på dig, men sen föll ditt namn bort i alla fall. Ja, jag ÄR förvirrad och glömsk;):D:rofl:Får skylla på åldern.

Det är det vanliga, man ska skriva, "ingen nämd och ingen glömd"

Better safe than sorry.

Hmm..........har du bytt nick?

Ursprungsfrågan:
Jag har inte träffat så många just på western....Rebeccah (western***?), Gordon...det är väl dom.

Men sen har jag sett många :D

Och redan hunnit med så många inlägg.......jösses människa...ut och rid i stället för att sitta här och häcka :D:rofl:

Jag har träffat Carolina och Lenita, sett Erik på HC, hmmm, vet inte om jag glömt någon nu...:crazy::crazy:

_Eva_ , syrran...hm...Mustang...och såg jag inte SomethingCorporate i en tråd...sen har jag träffat en hel hög med bukefalister i övrigt men de håller sig på lite andra forum än just western...;)...Paxinarion har jag sett men inte pratat med...än

*kl*

Jag har träffat Carolina och sen så har jag ju träffat Lina_Olsson iom att min häst stod hos henne i drygt 5 månader :idea:

Lakrits, jag höll ju din häst i Ulricehamn :D fast du kände inte igen mig och jag kände inte igen dig ^^ men nu vet du! ;) haha

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag hade ett jobb på gång. Det verkade verkligen som om jag var vad de sökte. Jag blev hittad på fb där jag annonserade om jobb...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 046
Senast: Gunnar
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 076
Senast: Bison
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 985
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025