Sv: Vilka är ni?
Hejsan hoppsan!!
Jag heter Marion och är 21 år ung!
Jag började jobba med galopphästar när jag var 16 år, på Saccracing ab i skåne, det var meningen att jag skulle ta amatörlicens där, red upp men lagom innan jag skulle göra startboxprovet blev båda "mina licenskompisar" kass för tillfället.
Det blev vinteruppehåll och jag flyttade till England efter att ha kommit in som första kull på BRS, då skulle jag fylla 18.
Efter tiden på skolan jobbade jag i ett flatrace stall hos Sir Mark Prescott i hans Heathehouse Stables. Fick en chans att se 23 av englands ca 50 banor!
Så under 3år jobbade jag heltid med galopphästar, vilket jag älskade mest av allt och saknar oerhört mycket!! Jga längtar tillbaks varje dag!
Men tyvärr finns inga galopphästar här där jag bor så det får bli till att jobba med det igen lite längre fram när vi flyttar söder ut
Skulle ha börjat jobba hos Tore Persson i Juni förra året i samband med att jag träffade min kära sambo och då blev gossen prioriterad och jag flyttade upp till härjedalen, tråkigt nog just där jag bor finns endast bushhästar
Jag har en egen "ponny" en gammal racer från Saccracing som jag red och tog hand om när jag jobbade där!Det var meningen att jag då skulle köpa henne som min egen amatörhäst men det blev aldrig av när jag flyttade till england men nu 4 år senare har jag äntligen fått chansen att köpa henne!Min Samantha Sacc har hunnit bli 9 år och fungerar nu utmärkt som min ridhäst!
Hon är min älsklings ängel!