Vila i frid Sigge!

Cattis_E

Trådstartare
Idag har jag avlivat min älskade vän.För er som undrar var han gammal, blind sedan tidigare och har nu ganska fort börjat se almänt risig ut. Hittade även en liten tumör på honom.
Han fick i alla fall 6 lyckliga år hos mig!
Viia i frid Sigge ninen.

y1pTen6yrGFE-Cm3tOOpS07UYGWUJKw_MY32ypqiOV9QPX1Kw3to1IovxhNssMmSaWa_0GLuHjNJgo

y1pTen6yrGFE-BljUIbKGid74hdJccA-ojT_xMnYxhXRMDvltCKIsSrcF0lmia5KXetcOTopX4Uxkw

Sv: Vila i frid Sigge!

Vilken fin kanin. Underbar färg!

Trevigt med djurägare som tar ansvar och avlivar när det är dags!

/KT

Tack alla!

Ja, det var verkligen dags nu. Men det var ändå ett tufft beslut:cry:

Vad fin han var!
Måste bara ge dej ett stort TACK för att du som djurägare tar ditt ansvar och faktiskt lät honom vandra vidare när det är dags, inte många som är så oegoistiska!:bow:

Vad fin han var! verkligen!

Håller med de andra, bra med ansvarsfulla ägare, har tyvärr sett en del åt andra hållet här i trakten. :(
Kram på dig.

Sov gott ninen! Tror nog att min Jullan möter honom i kaninhimlen!

Starkt gjort Cattis!

Beklagar, *krama*
Jag säger som de andra här, att det var starkt gjort att ta beslutet om avlivning! Jättefin nin var han!:)

Och alla mina tidigare niner också:
Ninos, Nina, Pricken, Frank bruno, Caesar, Madde, Alex, Tanja och Vitis och så kanske någon som jag faktiskt glömt (ja jag hade många kaniner när jag var liten;)).
Men trots att jag hade så många då så var Sigge alldeles speciell. Jag har aldrig haft någon så speciell och präglad på mig.
Han är den första jag fått se RIKTIGA glädjeskutt med (inte några mesiga halvvarianter), den enda jag kunnat/vågat ha lös när vi var ute.
Och nu sover han för alltid :cry:

Tack för alla fina ord. det värmer!

Senast ändrad:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 689
Senast: Enya
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 349
Senast: Juli0a
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 457
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 776
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix