Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Idag har jag avlivat min älskade vän.För er som undrar var han gammal, blind sedan tidigare och har nu ganska fort börjat se almänt risig ut. Hittade även en liten tumör på honom.
Han fick i alla fall 6 lyckliga år hos mig!
Viia i frid Sigge ninen.
Vad fin han var!
Måste bara ge dej ett stort TACK för att du som djurägare tar ditt ansvar och faktiskt lät honom vandra vidare när det är dags, inte många som är så oegoistiska!
Och alla mina tidigare niner också:
Ninos, Nina, Pricken, Frank bruno, Caesar, Madde, Alex, Tanja och Vitis och så kanske någon som jag faktiskt glömt (ja jag hade många kaniner när jag var liten).
Men trots att jag hade så många då så var Sigge alldeles speciell. Jag har aldrig haft någon så speciell och präglad på mig.
Han är den första jag fått se RIKTIGA glädjeskutt med (inte några mesiga halvvarianter), den enda jag kunnat/vågat ha lös när vi var ute.
Och nu sover han för alltid
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundavel & Ras Googlar man på french bulldog with tail så får man upp riktigt många resultat faktiskt. Ett par uppfödare som strävar efter svans och...
Foder & Strö Jag har oxå gett Evolve förut och min häst absolut älskar det. Men jag gav det bara som smaktillsats utblandat i betfor så någon dl i 1...
Hästmänniskan Skönt att höra! Hon är ganska ädel, långbent och högrest. 169 i augusti, men eftersom hon är tre år så lär hon bli ett par tre cm till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.