Vila i frid min älskade Ville!

J

Japanesen

Fick ta bort min älskade Ville den 20 september 00.14... :cry:
Han vart bara 5 månader gammal men den underbaraste katt man kunde hitta...
Stackars min älskling... :cry:

Sv: Vila i frid min älskade Ville!

Men gud, har nog gråtit för mycket att jag inte ens vet vad jag skriver, han gick bort i 20 december och inte september..

Nej, vad hemskt. :cry: Tragiskt att han inte blev äldre, vad är egentligen gulsot?

Jag gick till jobbet, han och gammel katten lekte när jag gick , kommer hem och ska ge mat så hittar jag honom liggandes i kattlådan, tar upp honom därifån och ställer honom på badrumsgolvet och han kan inte stå utan faller bara ihop, så vi åkte till bagarmossen och veterinären sa att han har fått gulsot förmodligen av någon leversjukdom, men eftersom han var så ung så tror han att det var medfött.. Ville försöka rädda honom men tyckte att han led alldeless för mycket så tog beslutet att ta bort honom istället..

Tycker så synd om min andra katt, han går bara runt och skriker efter Ville...

Liknande trådar

Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 932
Senast: Badger
·
Övr. Katt Vår ena hona har varit borta i 5 dagar, idag kom hon äntligen hem igen. Hon var väldigt väldigt hungrig och törstig, verkligen kastade...
Svar
3
· Visningar
683
Senast: Grazing
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
10
· Visningar
1 977
Senast: Catsu
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 481
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt