Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina vänner som inte gillar att shoppa brukar få låna min man på en dags tokshopping. Han är underbar att ha med sig, intresserad och hämtar kläder jag aldrig skulle sett åt - men det visar sig vara jättesnyggt. Dock är det dyyyyrt att handla med honom, än värre om man råkar gå förbi en smyckesbutik... Men han får en alltid att känna sig så fin och modig! Han har börjat göra egna smycken nu också
Jag har sån tur![]()
Sedan är det ju som det är med mode, men jag vill slå ett slag för en makeover. Det är inte dumt alls att få lite tips på hur man skulle kunna styla till sig. Därmed inte sagt att man köper alla tips rakt av, men jag tycker ändå att man får lite inspiration. Kan det vara något för dig också kanske?
KL
Jag vet inte om det är jag som är udda, men jag bryr mig inte om klädstorlekar och tycker att det mesta går att anpassa så att det sitter snyggt.
Men guuuud, är han verkligen hetero??? Ha ha! Jag hade verkligen behövt låna din man!
Det värsta är att han är bra på att köpa gottis till mig/oss också![]()
Jag är inte viktväktare men det här verkar vara den enda vikttråden. Mitt problem är egentligen inte vikten men jag har gått upp ngr oönskade kilon till följd av mitt felaktiga beteende. Jag mår inte bra vilket leder till att jag har tröstätit. Dels vill jag gå ner dom 4-5 kg som jag har gått upp och dels vill jag komma tillbaka till normalt ätande. Normalt i mina ögon är bra mat under veckorna och unna sig något på helgerna. Jag motionerar i stort sett alltid 5-7 dgr i veckan så där finns inte så mkt att göra. Jag vet att jag inte är tjock men mår inte bra av kilona jag har gått upp och sättet jag har gjort det på. Har alltid haft svårt för lagom och det som gäller nu är att jaga lagom.
Du är då varmt välkommen att surra med oss. Vi snackar inte bara viktväktarpoints utan nog mer allmänt kring motivation och beteende och det är ju generellt oavsett vilken metod man föredrar för sin livsstilsförändring.
Veckodagarna går oftast bra, jag jobbar och festar sällan till en veckodag. Men från fre eftermiddag är det kört. Oftast kanske jag har ätit för lite under veckan och vräker i mig allt jag kommer åt när helgen kommer. Har testat att äta lite mer under veckorna men då blir det lite för mkt i stället. I bland tror jag att jag tänker lite för mkt men om jag inte gör det blir det lätt för mkt.