Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag skrev även att jag bara blir sur när jag får bemötande som ditt, att jag är dum som inte följer VV slaviskt. För mig är inte det pepp utan motsatsen till pepp.
I övrigt gick min vecka urdåligt, så jag är så deppig nu. Jag gick upp ett halvt kilo fast jag hade 40 pp kvar på veckobonusen... Hoppas att det beror på att jag är där i cykeln, och att viktökningen var påsamlad vätska... Känns jobbigt när jag har 8-9 kg kvar att det ska gå trögt! Sånt förväntar jag mig när det bara är de där sista kilona kvar...
Jag har fått en spricka i lilltån så joggingen står också still. Och den här veckan ska jag på konferens = man får äta det som finns och blunda sig igenom de eviga fikarasterna..
Så när jag tänker lite längre kan jag nog vara väldigt nöjd med min sommar ändå och hitta motivation i det. För hur lätt är det att dra igång viktnedgång när man vet att det kommer bli svårt? Och ändå totalt sett på sommaren ha 5,5 kg ner är inte helt illa pinkat det.
Att faktiskt ha en plan för det jag äter och lagar själv, att inte ta av veckobonusen tidigt i veckan om jag vet att det finns chans för spontana pp-tunga aktiviteter senare i veckan. Att se till att jag har grejer hemma så att jag kan få en vettig lunch dagen efter om vi spontant går ut o äter på kvällen och jag därmed inte får någon lunchlåda osv.
Jag vill inte bli en strikt renlevnadsmänniska, jag tycker för mycket om allt gott för att det ska vara värt det för mig. Nu är jag dock som sagt övertygad om att jag inte behöver bli det heller eftersom mina mål inte är sådana. När man inte har så strikta mål kan det säkert verka lite diffusare, men mitt mål är att hitta den gyllene medelvägen, där jag tillåter mig själv tillräckligt för att inte känna att jag går miste om något, utan att jag för den sakens skull tillåter mig själv att gå till total överdrift.
Typ.![]()