Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
78 pp för hela receptet fick jag det till. Återigen visar det sig vilken skillnad det blir med mindre portioner - d v s 20 bullar istället för 15 st![]()
Jag brukar köra en med ost och en med leverpastej. Ibland blir det mjukost på bägge.
Jag använder mindre vetemjöl än Camilla, möjligen skiljer det också i pp mellan dinkel- och vanligt vetemjöl.
delvis kl
Varför räknar vv points istället för kalorier?
Ni poängterar att allt är tillåtet i rätt mängd...men vad är förbjudet mer eller mindre ;-)
Apropå det, var det du som hade varit viktväktarfröken? Det verkar kul, är det rimligt betalt? Dom söker folk i vår stad... Om du inte vill skriva här får du gärna skicka PM och berätta lite, det kan ju vara nåt att ha som mål.
Jag jobbar som viktväktarkonsulent, och vi är inte franchisetagare, utan kommissionärer - vi är alltså egna företagare och får provision på alla intäkter.
Det behövs rätt många medlemmar varje vecka för att det ska bli någon vettig förtjänst, ofta äter lokalhyran upp en stor del av förtjänsten, men kontakta Viktväktarna så får du veta mer av regionchefen. Och man får en jättefin utbildning som konsulent![]()
Jag jobbar som viktväktarkonsulent, och vi är inte franchisetagare, utan kommissionärer - vi är alltså egna företagare och får provision på alla intäkter.
Kl
Gaaah, jag åt på Vapiano till lunch, salamiruccolapasta (sååååå gott...). Försöker plita ner alla points, men det är jättesvårt. Hur gör ni när ni ätit ute? Chansar?
Jag tror jag fick ihop 23 pp, ajajaj, skönt att veckobonusen finns...
Jag höftar och intalar mig att det är bättre att försöka höfta än att inte fylla i något alls...