Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst hade det varit bra med lunchrestauranger som hade propointsantalet uppskrivet på menyn![]()
Jo, en liten detalj är att jag slutade röka och det triggade igång viktuppgången.
Det låter ganska läskigt men jättespännande, jag har redan hälsoinspiratörsuppdraget på mitt jobb och gillar att ge goda råd och undervisa och det ingår i mitt jobb som sjuksköterska varje dag. Detta blir ju ytterligare en sporre för att komma till målvikt.
Tack för klarläggandet! Det ändrades efter min tid.
Hur funkar det med kassör och vägare? Finns det gränser för hur många medlemmar det måste vara för att man ska kunna ta in det?
Och visst är det ett kul jobb?!?![]()
*knapp*
Hittade ett så himla gott recept i receptbanken online som jag testade idag. Svamp och quorngryta tror jag den heter och är alltså ett vegetariskt recept. lök, svamp och quorn som man bryner innan man har ihop det med vitkål och sen kokar med buljong o lite soja. Receptet sa att man skulle äta med potatis men jag var sugen på pasta till! Själva grytan ger bara 2pp/portion så det går ju att göra VÄLDIGT pointssnålt beroende på vad/hur mycket man tar till! Mättande och jag behövde inte alls mycket pasta till (tog för mycket, så det kunde jag rätta till till morgondagens matlåda) = superbra när man kanske vill äta något extra utan att behöva nalla för mycket på veckobonusen!![]()