Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
O pp gillar vi!!!![]()
Hen äter i princip bara knäckebröd - hen tycker inte om så många sorters mjukt bröd. Hen äter sällan pasta, aldrig ris, men hen älskar potatis. Dock är nog överkonsumtion av potatis en starkt bidragande orsak till viktuppgången så hen vill inte sväva ut alltför mycket med potatis.Bröd är ju massa points... Pasta, ris, potatis. Jag skulle inte ha problem att äta fler points utan kött :P.
Mjölk, creme fraiche, nötter, bönor!
Hen ska äta närmare 60 points om dagen och det är tydligen inte helt lätt när man inte är så förtjust i pasta, ost och feta saker och när dessutom ens huvudingredienser i maten ger 0 PP.Jag är vegetarian och har inga som helst problem med att komma upp i mina dagliga points oftast.
Jag gillar dock pasta och en normal portion pasta för mig är mer än mängden som är angiven som en portion = det blir hyfsat mycket points där. Och stoppar man in proteinkällor blir det lite points där med, beroende på vad man tar.
Men jag saknar också specifika tips till vegetarianer måste jag säga...
Annars är det stillestånd här. Blir GALEN på att det inte händer nåt med vikten. Men jag ser i spegeln att det gör det. Att vikten inte ändras utan man går upp lite, är kanske inte så konstigt med tanke på att blodvolymen ökar om man tränar, muskler och bla bla bla. Ska nog ha mens i dagarna med..
Precis vad jag behövde höra, även om du peppar annan
Förkyld och träning lagd på hyllan för tillfället. Men snart igen så!
Annars är det stillestånd här. Blir GALEN på att det inte händer nåt med vikten. Men jag ser i spegeln att det gör det. Att vikten inte ändras utan man går upp lite, är kanske inte så konstigt med tanke på att blodvolymen ökar om man tränar, muskler och bla bla bla. Ska nog ha mens i dagarna med..
Snilleblixten slog till igår när mina ögon föll på måttbandet. Hade kvar mina nedskrivna uppgifter från i våras (lchf'en). Inte ett skit hade hänt, samma jävla måttDå sa jag dom fulaste ord man kan säga, inte ens det hjälpte.
Fuck min kropp!!
Till alla som undrar: Jag är inte tjock, men jag är inte smal heller. Och det är mitt mål att bli.
Jag tänker på min sömn, jag tänker på att inte stressa i onödan. Det känns som att jag är medveten och har koll på dom viktiga sakerna. Ändå händer det ingenting. Samtidigt som jag vet att det gör det. Jag blir starkare, jag får bättre och bättre kondis och visst känns det bra kroppsmässigt. Men jag vill gå ner mina 10 kilo nu i denna stund.... Jag anar att 5 kilo räcker säkert det med, men i min inre bild av mig själv så vill jag se ut i kroppen som jag gjorde för 20 år sen...
Fortsätter att bida min tid... Inget annat att göra.