Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig funkar det bara med lagom av allt och inga förbud.Jag drar igång den här tråden igen. Jag behöver massor med pepp!
Nu måste det hända något. Började nästan gråta när jag skulle klä på mig i morse, ingenting passar ju längre! Tänkte sy lite nytt men bröt ihop när jag insåg att till och med största storleken är för liten.
Jag vet inte vad jag ska göra. Känns som att jag provat "allt". Är det VLCD som gäller för mig resten av livet? Då går jag i varje fall inte upp lika mycket..
Jag vågar inte ställa mig på vågen. Jag drar mig för att ta mått när jag ska sy något.
Vad ska jag göra?
Alltså, jag äter inga sötsaker. Äter lagad vegansk mat en gång om dagen. Dricker mycket vatten, aldrig saft eller läsk.För mig funkar det bara med lagom av allt och inga förbud.
Ha inte för bråttom utan försök få till maten så du kan leva så alltid och inte bara under en period.
Drick ordentligt.
Och hålla igång motionen.
Just nu är vattenmelonen jättegod. Försöker välja det istället för sötsaker.
Jag har gått upp en del de senaste månaderna och försöker påminna mig om att inte känsloäta, det är mitt största problem.