Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är livsviktig behandling för många. Och jag har tagit så otroligt liten dos att det inte borde ha nån större effekt på det sättet.Ja cortison är ett dunderläkemedel -men det bota just inget.
Stabilt på 88.5 kg nu! Kroppen känns bättre och bättre för varje kilo som försvinner, väldigt skönt!Jag har gått upp i vikt till 95.5 kg. Aldrig vägt så mycket någonsin. Tröstätit otroligt mycket!
Härligt!Stabilt på 88.5 kg nu! Kroppen känns bättre och bättre för varje kilo som försvinner, väldigt skönt!
Suck. Jag tycker jag sköter mat och motion, och ändå blir kläderna bara mindre och mindre.
Får massa reklam på Facebook för diverse viktminskningsappar. Någon som testat något sånt? Typ strongher, wellobe..?
Jag har kört med lifesum i ett par år men inget resultat.
Så fort jag kommer igång med hårdare träning får jag ont i kroppen och lägger av. Har pratat med sjukgymnast som tycker att jag verkar stark och ger mig lite övningar som inte gör någon skillnad..
Suck. Jag tycker jag sköter mat och motion, och ändå blir kläderna bara mindre och mindre.
Får massa reklam på Facebook för diverse viktminskningsappar. Någon som testat något sånt? Typ strongher, wellobe..?
Jag har kört med lifesum i ett par år men inget resultat.
Så fort jag kommer igång med hårdare träning får jag ont i kroppen och lägger av. Har pratat med sjukgymnast som tycker att jag verkar stark och ger mig lite övningar som inte gör någon skillnad..