Viktmåttband

Sv: Viktmåttband

om du villkan jag kolla med den formeln jag använder, behöver mankhöjd och landsmärkesomfång (kolla inlägg #15) på hästarna..

Sv: Viktmåttband

Är du säker på att vågen på Strömsholm stämmer??
Jag har för mig att den diffar rätt mycket fel och personalen vet om det. Men det finns ju ett enkelt sätt att kolla.
Väg dig själv på deras våg så ser du hur mycket det diffar på dig själv. jag litar inte på deras vågar. OM jag vill veta mer exakt åker jag till polisens våg. Lastar ur och väger.

Liknande trådar

Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 193
Senast: Anna-Bella
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 679
Träning I kölvattnet av Helgstrandsskandalen vill jag slå ett slag för grundridning (och markträning) och då menar jag inte lätt klass, utan...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
9 008
Senast: Bison
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 265
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar