Viktgräns?

liza_

Trådstartare
Jag undrar en sak om distanstävlingarna i Sverige, är det ingen viktgräns här? Det står aldrig nåt i propositionerna jag har läst nämligen, eller är det bara nåt man ska veta?

Sv: Viktgräns?

Ingen övre viktgräns i någon tävling och en undre på mästerskap samt FEI ritter på 70-75 kg.

Sv: Viktgräns?

Tack för svaret!
På FEI-ritter vet jag om, men alltså även alla 80, 120 och 160km-tävlingar (som inte är något speciellt mästerskap då ja) är det ingen viktgräns?

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min häst har ett återkommande problem där han får som strävhårig päls ca 1-3 månader efter klippning nr 2 (som blir runt nov-dec)...
2
Svar
29
· Visningar
1 412
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 378
Senast: ildiko
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 508
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Kläder & Bli fin Jag ska ha denhär kjolen imorgon och jag undrar om nån har tips vad som skulle passa att ha till den. Inte för jag kommer vara på nåt...
Svar
3
· Visningar
495
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka