Sv: viktboots

Visst kan man köpa boots begagnat, men det är lite av en förbrukningsartiken men i bland finns de till salu.

*KL*

Ang Hööks Islandsbots, släta gummiboots. De är inte vikter i dem. Var inne idag och jämförde dem med deras ribbade gummiboots. De ribbade vägde mer. Både jag och två ur personalen jämförde dem. Vi kom fram till samma slutsats.
Innan den nya katalogen kom ut (i januari eller februari var det?) var deras släta Islandsboots med vikter. Men inte längre. De var lättare att hålla än de ribbade gummibootsen. De ribbade har jag i några olika färger.

Absolut men det var inte det jag skrev. Jag skrev att det inte är några vikter i dem.
De båda gummibootsen är gjorde av tjockare, stabilare gummi som är tyngre än vissa andra.

Liknande trådar

Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
427
Senast: Rugge
·
Fordon Har en gammal, lite körd, 8 hk Yamaha i mycket bra skick. Köpte den ifjol och hade den hos en granne på service innan jag tod den ibruk...
Svar
2
· Visningar
257
Senast: tott
·
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
446
Senast: ameo
·
Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
949
Senast: Lars L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama