Viktboots till Islandshäst!

Sv: Viktboots till Islandshäst!

Men jag har ju inte sagt att jag ska helt pang bom sätta på 200 grammare;)

Kan vanliga benskydd på bak funka till en börja med ?? vad tror ni??

Det är ju iaf lite bätte än inget tänkte jag att börja med nästan alla sätter ju på benskydd utan att vänja hästen med den extra vikten tänkte jag!

Så de kan ju vara en bra början sen gå upp till lite mera vikt om ett tag

Går dessa boots att sätta på både fram och bak eller är det olika fram å bak?

Sv: Viktboots till Islandshäst!

Jag köpte ett par jacson boots och det var mitt sämsta köp någonsin!!!!Satte på dom på Krummi med stora kliv och två sekunder senare satt dom runt benen totalt värdelösa på min häst!

G-boots eller Topretier bootsen står högt på önskelistan men inte förstprioterade när man är mammaledig!!!Då får vanliga utan karborre duga i vitt då hästen är svart!Vikten minns jag inte men det är väl 240 eller nåt sånt!

Bootsen anväder jag beroende på vad jag ska träna hemma!Och på tävling för hästen går bättre med dom!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 786
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 566
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
1 373
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?