Lilla
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har funderat på att göra detsamma. Vem valde du?Från och med måndag har jag en onlinecoach! Jag är aldeles för dålig på att ta tag i det här själv. Vill gå ner någonstans mellan 5-10 kg, men det främsta målet är att få in hälsosammare kostvanor. Jag måste klämma in mer promenader också, men det känns inte speciellt svårt. Träningsdelen känns lätt, jag har gjort över 60 pass hittills i år, så det är en vana jag verkligen befäst! Abbonemang på tre månader men siktar på att hålla på året ut. Bara trist att jag börjar med aw med övernattning på hotell... Tur att vi ska paddla kanot fyra timmar på tisdag blir nog att dra igång på riktigt på onsdag alltså.
Carl Hammargren.Jag har funderat på att göra detsamma. Vem valde du?
Efter många när det inte har hänt något alls när jag har dragit ner på maten (bara upp) verkar kroppen helt plötsligt svara.
Äntligen har stjärnorna lyckats stå rätt och jag har sedan två månader tillbaka börjat gå ner i vikt. Efter många när det inte har hänt något alls när jag har dragit ner på maten (bara upp) verkar kroppen helt plötsligt svara. Möjligen kan sömn och mindre stress vara dörröppnare, men också att jag verkar ha hittat ett sätt som funkar för mig.
Ett problem som jag tidigare inte kunde hantera var att jag omöjligen kunde somna om jag drog in på maten på kvällen. Det var en särskilt dålig sak i kombinationen med mina sömnsvårigheter som innebar att jag alltid vaknade vid 2 för att inte kunna somna om. Tvärt emot alla rekommendationer och så äter jag numera endast lite till frukost och lunch för att kunna äta som vanligt till middag. Det funkar super! Då får jag både njuta av god mat på kvällen och gå och lägga mig ohungrig. Att äta mindre frukost och lunch har gått över förväntan. Vill jag träna så äter jag något kolhydratrikt till lunch och tränar hyfsat nära inpå måltiden och stoppar i mig protein efteråt.
För två veckor sen så hade jag en toppvikt när jag vägde mig. Men i fredags började jag ta tag i kosten igen och idag stod vågen på -1.4kg från toppvikten. Går alltid fort i början, lär ju gå segare sen men då är det bara 5 kg kvar till normalvikt i alla fall!