Video lydnadsmoment Elit?

M

MulleMonster

Hoppas att någon här kan hjälpa mig.
Är det någon som vet en länk till eller själv kanske har någon videosnutt som visar de olika lydnadsmomenten i bruks (elit)?

Har en vän som är tjänstehundsförare här i England och det skulle vara intressant att visa honom. Jag har hjälpt honom en hel del med hans unghund som nu är tjänstehund på ett fängelse så han (vännen, inte hunden:) ), är nyfiken på hur vi gör i Sverige.

Sv: Video lydnadsmoment Elit?

Snabbputtar... :angel:

Och hoppas...

Jag har bara sett på Aktivhund att de har haft lydnadsmoment från lydnanden. Men vet inte om det ligger kvar? Annars tror jag att man kan beställa en video från SBK.

Tack Tippan.

Ja, jag har sett att man kan beställa, ville bara kolla om det fanns ngt färdigt på nätet eller om ngn kanske hade filmat sin insats.

Pappa MulleMonster har garanterat material hemma, får väl kanske be honom skicka...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 724
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 101
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 113
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 273
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar