Vid köp av dressyrhäst

Sv: Vid köp av dressyrhäst

precis min åsikt. provridigt alltför många hästar som startat medelsvår/anses ligga på den nivån som knappast skulle göra en imponerande insats i en LC ens. dessutom kan jag säga att ingen har legat på ett pris under 80 000. Visst är det trevligt med en peppande tränare, som har fina lovord om häst och ryttare, men lite realistisk kan man ju vara. men antar att allt är relativt?

Sv: Vid köp av dressyrhäst

Det vet jag också. Det finns gott om människor som inte får över 62% i MSV B:1 trots dom har startat 60 ggr. Men visst, dom tävlar ju medelsvår...

Liknande trådar

Hästvård Som flera av er här säkert har koll på så har jag inga hästar för tillfället. Men det hindrar mig ju inte för att hålla koll på utbudet...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 959
Senast: åke
·
Hästmänniskan Hejsan! Snabb info om mig: c 160cm kort, väger ej mycket. Vill ut och tävla i främst dressyr men även lite hoppning men främst en del...
Svar
5
· Visningar
1 321
Hästmänniskan Jag blir mer och mer säker på att jag vill ta upp hästeriet igen. Jag sålde min häst 2010 och har sedan dess mer eller mindre varit helt...
2
Svar
30
· Visningar
3 854
Senast: Sporthorse
·
Hästhantering Jag kikar efter häst/ponny, i en relativt moderat prisklass. Dvs om man inte köper en riktigt ung (oinriden) eller en som börjar närma...
11 12 13
Svar
246
· Visningar
31 870
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar