Jag har varit borta från Buke under en lång tid men har på det sista börjat kika in lite då och då igen, så jag hänger på här!
Jag bor i Göteborg, pluggar, är jättesnart 27 år gammal och har en femtonårig gul paint som heter Liona. Vi har snart varit tillsammans i 10 år och hon är hästkärleken i mitt liv! Fram tills för några år sedan tävlade vi flitigt och fick smak på Working cowhorse utöver kärleken till ranch trail. Flera hästar har kommit och gått, men Liona är den som har bestått. Nu senast sålde vi vårt femåriga egenuppfödda quartersto eftersom intresset har svalnat och tiden inte räcker mer än till Gul och knappt ens det. Tävlat har vi inte gjort på... är det tre år nu? Nåja, det rycker till i tävlingstarmen med jämna mellanrum dock så kanske att vi visar oss på någon liten tävling framöver igen
Jag har lovat tant Gul på hedersord att hon ska få jaga kossor igen!
Liona drog tyvärr en nitlott när hennes föräldrars arvsmassa slogs ihop och hon föddes med PSSM. Symptomen har blivit värre med åldern och framförallt kring bytet av päls på vår och sommar. Men vi kämpar på, äter diverse tillskott och tar en dag i taget.
Bilden är ganska gammal, med det var den enda som fanns på photobucket och jag har en ny dator utan gamla bilder