Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Attans att du inte skrev det här för några timmar sedan. :(
Jag tog desperat ett skitjobb idag, för att jag varit arbetslös i ett par dagar och inte hittat något bra erbjudande.
Varför kan man inte säga upp sig? Tycker jag vore lämpligt. :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

äsch, velade fram och tillbaka hela eftermiddagen, men köpte enhörningen till slut. Omvandlade mitt sto (som var över 20 år) till hingst, och använder det andra stoet som avel (som bara är 15 - så kan få ut lite mer föl ifall mina odds är dåliga)

Fick en Quarterhingst iaf, får se hur mycket pass jag ska sälja den för...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

ELVA avkommor är jag uppe i nu och fortfarande ingen f"#€€#%"#€!d hörning!!!
Stoet är 29 år och 4 månader, tur att jag har utrustat henne med nyx-paket... Jag har gjort det efter konstens alla regler och fortfarande så vill hon inte kläcka ur sig någon hörnig sak. :mad:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

:( med dem oddsen, *borde* du ju få enhörning nästa gång..


ingen enhörning här heller - tur nog så hade stoet utrustats med morfeus armar, så slipper slösa mer ÅP iaf (än så länge!)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

exakt. Men min har ju blivit över 30 år nu för att hon ska vara redo för betäckning i morgon bitti igen. Men Morfeus Armar slutar ju fungera vid 30... :crazy: Så nu måste jag slösa ÅP på henne oxå! Har ju redan slängt iväg 6 pass på henne för att få den förbövlade hörningen! *missD är bara lite bitter* :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Förhoppningsvis får du igen passen när du säljer avkomman sen.

Har enhörningarna gått ner i pris än? Med tanke på att det börjar finnas så många av dom.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det får jag hoppas!! :devil:
Sen ska jag egentligen inte klaga, hon har tävlat ihop nästan 25 000e, har 275 segrar, 193 andra platser och 119 tredje platser. ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Kl
Jag har boxar ledig på mitt center med största storleken, morötter, lin, kaniner och ängar som roteras regelbundet, skicka ett pm om ni är intresserade- Bure:laugh:
PÅ svenska sidan
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Då var vi här igen... :p

anteckningsblocket.gif
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Har enhörningarna gått ner i pris än? Med tanke på att det börjar finnas så många av dom.

Glömde visst svara på den här...
Jag tror det beror på lite på vad det är för ras ute just "då". Finns inga travarenhörningar ute på auktion och jag har inte sett några på länge. Men billiga tycker jag inte de är. 50 000e ska någon ha för en (fullblod tror jag det var) på auktionen. De som fanns på privata låg på:
500e, 6 pass
19 449e, 9 pass
5 000e, 10 pass
900e, 4 pass
500e, 6 pass
500e, 8 pass
Så jag tycker, som sagt var, inte att de är billiga. :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Okej, inte i dag, men från och med i morgon kommer jag nog behöva ett par stycken så kan du vänta så tar jag gärna två boxar i morgon om du har! :bow:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl
Fortfarande ingen som vill byta ett Fertility Wand på internationella mot något motsvarande (1 pass) på Svenska? Har ungdomens vatten i lager, men kan skicka in ett pass om det vore så!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har lagt två reservationer åt dig- :laugh:

Förlängde även mister lin och miss lever two:idea:
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp