Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl igen*

En Snow är ute på svenska nu på blixtförsäljning, 55 minuter kvar (ca 13:20) med andra ord. För den som nu kan buda. Jag har drygt två dagar kvar... :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

I love blixtförsäljningarna! :D Sitter och tittar på kidsen som bjuder 1e åt gången med flera minuter kvar. Jag klickade ständigt på uppdatera och hela tiden hade de bjudit över varandra trots att det var flera minuter kvar tills försäljningen var över. När de budat upp till 74e för en poseidon sadel la jag ett bud på 1000e. Då slutade de helt plötsligt buda på den... :confused:


:rofl:


/eyz, som borde skriva på en tenta
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag är förresten lite sugen på att göra samma sak med Snowen som ligger ute nu. Nu har de budat 1e åt gången från 1000e till 1034e och det är 51 minuter kvar. Känns ju som att Snow kommer gå för en himla massa pengar så jag är sugen på att lägga ett bud på 32'000. Bara för att göra småbudarna lite snopna. :angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

I love blixtförsäljningarna! :D Sitter och tittar på kidsen som bjuder 1e åt gången med flera minuter kvar. Jag klickade ständigt på uppdatera och hela tiden hade de bjudit över varandra trots att det var flera minuter kvar tills försäljningen var över. När de budat upp till 74e för en poseidon sadel la jag ett bud på 1000e. Då slutade de helt plötsligt buda på den... :confused:


:rofl:


/eyz, som borde skriva på en tenta

Haha, det brukar jag också sitta och flina åt :p Varför börjar man ens buda innan sista minuten?

Eyz - gå och plugga!! :mad: :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag är förresten lite sugen på att göra samma sak med Snowen som ligger ute nu. Nu har de budat 1e åt gången från 1000e till 1034e och det är 51 minuter kvar. Känns ju som att Snow kommer gå för en himla massa pengar så jag är sugen på att lägga ett bud på 32'000. Bara för att göra småbudarna lite snopna. :angel:

Haha, vad taskig du är. Me like! :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nja, jag är lite sugen på den där poseidon sadeln så jag tänkte vänta minuten ut. Fast då kan jag ju inte hålla på som jag gjort nu, och det vore ju synd. :cool:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Den vill jag gärna ha, vågar inte gå in på fölis just nu utan garanterad plats. :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hade jag fått/kunna buda så hade jag oxå gjort så, tycker det är lite (läs: vääääldigt) kul! :devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ja, livsfarligt :p Bra att begränsningen finns, men 4 dagar känns lite väl hårt.

Har ni märkt vad priserna gått ner i butiken på sadlar och träns?

MikaTela - hallååååå? Boxen gapar tom! ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Taaaack!
Nu är hon färdiglekt och hamnade på 359,22 - hade inte gått om du inte hjälpt mig - det borde ge mig en andraplats i GP-listan! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Budade till mig en poseidon igår för 2500 riktigt nöjd.
Idag vann jag tillslut en skräddarsydd sadel nice och sålde den direkt.

Nu har jag klarat flera mål i rad men nu blir man väl fast igen.
Tävling: Anmäl en häst till Grand Prix
Belöning: 7 kalorisörp

Öppnat massa horn under min tid på howrse men inte en enda biljett.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Kan det inte vara att dom inför Quarter men har översatt namnet till svenska?
Ser helt klart ut som en ny ras, finns inga stuterier med den än, ska vara en häst som är 152-162 cm i mkh.
Dens tre bästa är: Uthållighet, dressyr och hoppning.
Vanligaste färgerna är fux (18%) och linfux (11%) och ovanligast är flax leverfärgad fux (1%).

Spännande - kanske man skulle skaffa som andra ras! :d
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Skulle gissa att det är en quarter, synd att de envisas med att översätta rasnamnet bara :(

kl

Ligger en Snow på direktförsäljningen som legat där i säkert 20min, ingen som vill betala 200000e...
Jag lyckades knipa ett Y-horn iaf där, men nu får man ju vänta en evighet innan man kan buda igen :(

Edit: Såg nu att de rättat till namnet :)
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Har ni märkt vad priserna gått ner i butiken på sadlar och träns?

Ja, köper man skräddarsydda prylar för att tjäna pengar vid försäljning i butiken gör man bäst i att hålla på sakerna i några veckor...

Jag vann budet på en longerlina. Lika bra så jag inte slösar bort hela dagar genom att förstöra för de andra... ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Sådär ja, då har de tagit in ännu en ful ras istället för att göra om och göra finare. Bläää. Dessutom måste det ju finnas raser som är mer typiska här i Sverige än quarter? :grin:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Håller med dig helt där. Jag vill inte ens köpa pass nu för att man får en sån på köpet (alla ser ju mer eller mindre lika dana ut på howrse, hur kul är det?) Om de nu skulle envisas med ny ras kunde dom väl åtminstone valt något kult tycker jag. Är otroligt sugen på typ en islänning, hade passat mig perfekt :).
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hos mig heter det då fortfarande "Kvartsblod" :crazy:
Jösses för dåliga översättare, speciellt på sånt som inte ska översättas! :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp