Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ett litet tips bara. :)
När du anger en url till hästens sida, använd den som finns under "min sida" -> "hästarna" -> högerklicka på aktuell hästslänk och använd den istället. Annars kommer man bara till sitt eget stall och url:en blir så att säga värdelös. ;)

Ooops...
Visste jag ju:p
Tur att jag skrev namnet i alla fall.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Man får alldeles för få ÅP på det här spelet. Hur ska jag nu kunna 100-blupa mitt sto så jag kan betäcka henne i tid? Brukar ha tur med ÅP i butiken, men nu finns inga. Detta eviga bekymret :/ *pratar för mig själv*
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det behöver du inte, jag klagade mest bara :O Men vill du så får du ju jättegärna göra det. Jag återgäldar tjänsten någon gång, säg bara till!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Såg detta. TACK! :) Men som sagt, bara säg till så får du ett tillbaka någon gång!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Aahh, har bara 18 morötter kvar!
Tur att jag håller på att odla!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Man får alldeles för få ÅP på det här spelet. Hur ska jag nu kunna 100-blupa mitt sto så jag kan betäcka henne i tid? Brukar ha tur med ÅP i butiken, men nu finns inga. Detta eviga bekymret :/ *pratar för mig själv*

Skaffa en drös med skithästar och gå igenom deras box varje dag x) Hittar minst 2-3 ÅP per dag hos mina när jag orkar ta hand om alla skitisar :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*KL*

Köpte precis en skräddarsydd sadel på den direkta försäljningen för 500 e :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

NOOOOO!!! :eek:

Skulle köpa ett Y-horn på blixtförsäljningen, men det blev nåt vajsing när jag skulle skriva in mitt bud så auktionen hann försvinna och jag bjöd på ett skräddarsytt träns istället. 1500!!!!! I butiken kostar dom 1494 :rofl: Fy fan vad klantigt... Undrar om nån bjuder över :grin:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jäklar vilken tur du har. Jag har hittat ett täcke och en kruka fett hos mina på 3 dagar. Det är allt. Får kanske införskaffa en drös struntisar då och se vad jag kan hitta gömt i halmen.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Ingen som har en box med kaniner?
(förutom nixehen som inte är online just nu)

Nån som har ett lekschema som höjer shettisfölen 1,2 i GP utan 2 morötter?
Och isf har nån en boxplats med morötter?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

NOOOOO!!! :eek:

Skulle köpa ett Y-horn på blixtförsäljningen, men det blev nåt vajsing när jag skulle skriva in mitt bud så auktionen hann försvinna och jag bjöd på ett skräddarsytt träns istället. 1500!!!!! I butiken kostar dom 1494 :rofl: Fy fan vad klantigt... Undrar om nån bjuder över :grin:

Sååå tôligt!! :crazy:
Jag har gjort samma sak, men jag blev iaf överbjuden den gången som tur var! :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Knep en MTM-saddle för 11e precis. Hade ju hellre velat ha ett HOP eller pass men de springer iväg så i pris. :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp