Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

översättningarna blir för mycket ibland - står Quarter hos mig nu iaf :) (förutom lite här och var, då kvartsblod finns fortfarande) Men det är ingen hästras jag vill köpa direkt, samt ser inte så speciellt annorlunda ut gentemot andra hästar - lite variation tack :p - finns redan ute på auktion ser jag med.


Jag är lite sugen på att köpa connemarhörns-stoet som finns ute faktiskt, och byta kön, så jag slipper gå och jaga hingstar hela tiden...

edit: om jag köper enhörningen måste jag köpa ett paket med 10 pass, och så får jag den förbermade quarterhästen ändå... dilemma :P
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

hm.. nackdelen är nog att jag inte lär få tillbaka 10 pass som den kostade.. samt får vänta tills efter erbjudandet är slut (girig? ja :p)

@MikaTela: tror jag läste nånstans att kallblod inte kommer att tas in på howrse :(
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Någon som vill byta Fertility Wand på Internationella mot typ Ungdomens vatten på Svenska?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag köpte 10 pass innan, men fick inget Kvartsblod för det :p Köpte tydligen innan erbjudandet började gälla. Såg inte ens att de skulle införa en ny ras.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl igen!

Behöver ganska akut en box åt fölis med morötter!
Vill kunna få ut så mycket som möjligt så att han får över 401 i GP!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Fast du skulle ju köpa passen för att köpa en enhörning?
Då blir det väl bonus om du får tillbaka några pass på att sälja quartern?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

SJÄLVKLART skulle hästen bli för tjock på en gång så att han inte skulle gå att träna som jag ville :(
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jo! Det gjorde jag!
Men han blev för tjock ändå :(
Men men! :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

Frågar igen, är sååå otålig! :angel:
Någon som vill byta tvillingspö på internationella mot något för 1 pass på Svenska? Spelar ingen roll vad jag byter mot, men för 1 pass ;D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Du kan inte köpa någon pryl i flash-sales på engelska sidan så du har något att byta med då? Typ lagerkransar eller sporrar går nog att byta mot en f.wand...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hmm, ska se! Har för mig att jag får köpa idag igen! Skall kika!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nån som behöver ridlärarjobb med full lön? Får en ledig plats för en i övermorgon men kan tillsätta en redan nu :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp