Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nån som vill köpa en spanjor?
Sto, 6 mån gammal, 390+ i GP som olekt.
Prisidé: 10 000 e?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Snacka om att jag blev förvånad i dag när jag skördade lin på spanska sidan och sedan skulle sälja i butiken. I vanliga fall får man ju 1e/st. När jag sålde 1 000 enheter fick jag 10 000e! :eek: Det visar sig att jag får lika många e för själva linet som jag får för linbädden!! :D

/missD, något förvånad men vääääldigt nöjd! :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Wake up everybody!
Jag har trottnat pa internationella sidan. Har massor med BMI, blandannat fran adventskalendern. Lagg till mig som van sa skickar jag ngt smaskigt. Ar tyvarr for lat for att lagga till fran listan och for att valja vem som far vad. Det far bli en overraskning helt enkelt (Forutom Caboose som kan fa en Fertility Wand eftersom det verkar valdigt, valdigt viktigt)
Ger bort de "finare" grejerna forst sa skynda pa!

Heter Litetill btw
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

På internationella sidan får man ju 25e för linbädden. DET tycker jag de kan införa på svenska sidan. :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ååhåhåååå :bow:

Är på föda-upp-tvilling-målet!
Heter missmalice där!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Wake up everybody!
Jag har trottnat pa internationella sidan. Har massor med BMI, blandannat fran adventskalendern. Lagg till mig som van sa skickar jag ngt smaskigt. Ar tyvarr for lat for att lagga till fran listan och for att valja vem som far vad. Det far bli en overraskning helt enkelt (Forutom Caboose som kan fa en Fertility Wand eftersom det verkar valdigt, valdigt viktigt)
Ger bort de "finare" grejerna forst sa skynda pa!

Heter Litetill btw

Lade till dig som vän, heter Santox...

*kl*
Har precis börjat med en för mig ny ras: Chincoteague ponny! Kul att jobba lite med en till ras, det går så fort uppåt med welsharna att jag inte hinner med eftersom jag inte vill köpa några pass:crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hur manga gavor kan man skicka per dag? Jag kan inte skicka ngt alls just nu.
Ni far helt enkelt ha talamod sa skickar jag nar jag kan.
Har tydligen haft annu farre vanner / accomplices an jag trodde...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det går nog att skicka gåvorna imorgon efter uppdateringen. Har för mig att det aldrig går att skicka gåva samma dag som man blir vän med någon längre. :cool:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag finns redan på din vänlista och tar gärna något smaskigt! (Jazz't) :bow:

:bump:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

DET har jag helt missat! :eek:
Gôtt!! Har ju MASSOR av lin att skörda på int. sidan i dag!! :love:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Man kan väl bara skicka 6 gåvor i veckan eller nåt?

Ces: Grattis!! :D

Upptäckte förresten att det stod ett Kvartsblod i ett av mina stuterier :p Så jag slapp inte undan igår. Frågan är vad man ska göra med det?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Testa lägg ut den på privata försäljningen om du inte är så intresserad själv. Får du något pass för den är det ju bara en bonus för dig som inte ens köpte pass bara för att få hästen..? :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Mist ligger på dryga 5000 e på auktion och snow ligger på drygt 1800 e på auktion. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Lade till dig som vän, heter Santox...

*kl*
Har precis börjat med en för mig ny ras: Chincoteague ponny! Kul att jobba lite med en till ras, det går så fort uppåt med welsharna att jag inte hinner med eftersom jag inte vill köpa några pass:crazy:

Skriver under på det:bow:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp