Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ah, skulle med behöva plugga upp lite betyg, men jag palllar inte distans och jag vet inte riktigt vad jag ska välja att plugga upp. Men då måste du plugga på universitetet sen också gissar jag?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Tack!! Har kollat överallt utom på moderatorernas sidor:o

Lycka till med studierna!:)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ja det stämmer.
Tyvärr måste jag läsa upp totalt 900 poäng för att ha ett godkänt betyg att söka in på, men en bit i taget.
Sen ska jag nog försöka mig på högskoleprovet med i vår. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Okej... Finns det någon som kan vara vänlig och tala om vad ni gör när ni väl betäckt era ston? Hur lägger ni upp hästens dagar efter betäckningen och resterande dräktigheten? Kan det ha inverkan i om det blir en enhörning, även om det inte står någonstans? Jag menar... ett spel som det här måste ju ha lite "dolda" egenskaper - föllekarna är ju en sån grej...

12 enhörningsförsök, 13e blir nu ikväll så lite tips skulle jag uppskatta väldigt! :crazy: :bow:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

jag gör inget speciellt...
rider och tränar den som normalt tills jag inte kan längre, då blir det bara ridlektionen och beta i hagen som gäller :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Kombinerar nytta med nöje med mina dräktiga ston, 2 lektioner först och sen 4 timmar träning eller tävlingar till 18-19 tiden om de inte får slut på energi tills dess. Och sen bara skötsel och fodring.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Går du någonsin ned under 20% på ett dygn när du tävlar/tränar/rider när stoet är dräktig?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

jupp, de kan vara nere på 0-1% - men med en klapp, morötter och vatten så blir de glada igen ;)

jag tror som sagt det är slumpen som avgör - även om det är en chans på 6 så kan man ha otur. Är lite som att slå en tärning.. ibland får man sexor flera gånger i rad, andra gånger knappt några sexor alls.. :/
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jo, jag vet att de kan gå ned till typ 0%, bara man går upp igen innan de åldras i vanliga fall. Men frågan är om det finns någon aspekt som de inte talar om för oss i den här avelshistorien? Det är ju iofs svårt att göra en undersökning av det oxå. ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

skulle inte tippa på det - om inte annat skulle jag gissa på att howrse fanatern redan räknat ut det isåfall ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jaha... ingen j#"€&%"a hörning i dag heller... :mad:

Någon som vill ha travarbäbisar? Jag har 14 avkommor nu (en tvillingfödsel) som bara tar plats... :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

"igen"?? :eek:
Grattis, igen då! ;)
Så du orkar avla kräken även när du klarat målet?? :D
Ja, ja... snart ger märren så dåliga GP att det kvittar känns det som... Orkar inte ens åldra fram henne för att försöka i morgon ens... :crazy:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har som vanligt svårt att skiljas från mina... ;)
Men nu orkar jag inte med dem längre!!! :mad:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*skratt* Tack!
Jodå, jag tycker att det är lagom spännande att avla på dem och dessutom ger de ju gott om pass om man säljer dem. :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det är så sant, så sant. Men det kostar en jäkla massa innan man får en hörning. Är det värt det? Jag funderade på att avla fram hörningar till höger och vänster, men det är ju inte lätt när aset till sto inte vill få några!! :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Kl Äntligen är mitt sto 100 bluppat och hingsten det samma så nu blir det små föliningar...:banana::banana::bump:

Jag har faktiskt oxå fortsatt att avla på min enhörning gav en av avkommorna stenen och har än så länge fått tre hörningar... :D och en hel del icke hörningar men de har åkt ut på auktion direkt..
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Fast det behöver ju inte kosta, om man är tålmodig och väntar ut dräktigheterna! (Vilket jag inte är... :angel:)
Men min första fjordhörning sålde jag för 5 pass i allafall, och hon kostade mig inget att få fram då jag hade (har) mängder av ÅP från kalendern. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Är lite sur på er, efter att jag bröt benet och revbenen förra veckan är jag sängliggande och har tråkigt. Så jag läste igenom typ alla trådar på Buke och tänkte bara testa Howrse lite. Är nu helt fast ;)

Vad är de där fölprogrammen ni pratar om? Dela gärna med er till en nybörjare :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp