Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det är väldigt ont om UFOn! Mycket irriterande eftersom jag naturligtvis är på det målet både på svenska och internationella:mad:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Ces: Grattis! Det fick jag för några dagar sedan. Det är ju inte direkt så att man blir besviken :)

Santoxen: Då har vi ju något gemensamt. Fem UFO'n ska jag ha och idag har jag inte fått ett enda (brukar få 2-4 varje dag iaf -beroende? ja!), lagom irriterande. Dessutom har jag inte längre lust att ta av mina reserver för att köpa i butiken. Känns inte som att man kommer någonstans, vare sig med målen eller med hästarna och så vill man ju inte ha det :(
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Vill du jag ska träna din häst under tiden?
Jag kan ge henne sadel, träns och skor så köper du tillbaks henne för 500 sen om 10 dagar, min häst kan du sälja när du vill - hon var bara en "skräphäst" som jag köpte för jag hade tråkigt. :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Eftersom jag egentligen inte har någon större användning av hästen så kan du göra samma sak med henne och sälja henne när du vill :)

Tack än en gång :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*KL*

Hjälp! Mitt föl behöver en ny boxplats, annars skiter sig föllekarna...
Någon som har en över?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har en med morötter ledig. Ska jag reservera? Inga sällskapsdjur dock!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL på mig*

Kan man "föra över" pengar till sitt ridcenter på något sätt?.. Måste verkligen köpa en bördig äng eller dylikt men har inte 5000e i reserv. :-( Har ingen större lust att sälja växthuset heller.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har en box ledig i morgon bitti, 18 kvm, linbädd, kanin och morötter. Men du behöver den ikväll gissar jag?

OT: du har redan fått tag i en ser jag :D
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Kan höja färdighetsnivån ikväll så ingen tar den. Reserverar åt dig (och sänker sen) så kan du ta den i morgon efter 10.00 eller så.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

På svenska sidan har jag bara sett Mist och den sprang iväg rätt bra tyckte jag... Dock har jag svårt att komma ihåg hur mycket det var nu... :crazy: Det är nog dax att gå att lägga sig...

@Bekk: Den ligger fortfarande ute... Jag har bara 75 000e (vilket är bara när något kostar 200 000e) :p annars hade jag slagit till på en gång. :D
Lite fånigt att de med så otroligt mycket pengar ska ha sån stor fördel. Tycker att priset i alla fall kunde legat på typ 50 000e istället för 200 000e. Det är ju fortfarande inte så extremt många som kommit upp i de siffrorna på svenska.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nej fan, fail på mig! Den går ju inte ut förän i morgon kväll. Den som gick ut idag förlängde jag ju tiden på för några timmar sedan. Verkar som att jag inte har någon ledig ändå :(
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Och jag har bara (verkligen bara) 25 000, så för min är det ingen idé att ens drömma...
Löjligt höga summor är det verkligen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp