Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Jag erkänner - jag är beroende!!! :eek:
Jag har idag köpt in mängder av skräphästar för att hitta ÅP hos dom, har nog hittat 3 extra ÅP på 10-15 hästar.
Och nu sitter jag och har nippran för jag inte har ÅP till att åldra min unghäst så jag kan fortsätta bluppa henne! :eek: :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag har redan köpt min dagsranson i butiken, man får ju tyvärr bara köpa 5 st/dag! :(
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Då var det värre. Tror jag köpt och gjort av med mina fem redan tyvärr, annars hade du kunnat få ett av mig :)

Modig_Korn: Jag äger endast fullblod. På mitt ridcenter står det mest fullblod, men även PRE, Shettis, hannoveranare, welsh och akhal teke.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Typiskt!
Jag får bjuda igen om 59 minuter... Om 57 minuter går tiden ut på Poseidonpaket... Får väl vänta tills det kommer ett nytt...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nej, det har jag garanterat inte råd med :p Men nämn priset per styck så får jag se vilken jag vill ha.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

citerar mig själv från föregående sida :p

köpte hingsten för 2000e och 2 pass
stoet köptes för: 500 och 6pass
stofölet: 1000 e och 3 pass

som sagt, behöver inte vara absoluta priset på pass och pengar, men passeantalet ska iaf luta åt det hållet :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Om jag vill ha hingsten men inte betala i pass (:p), hur mycket e vill du då ha? Kan betala med SM-föremål också.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl
Gah, hann inte lägga mina hästar till sängs igår :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

jadu, hur mycket brukar ungefärligt pass kosta i equus?
(normen vill säga)

10,000?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Det enda bra med att jag inte har fått någon enhörning än är väl att jag ligger med i över del av topplistan på flest vunna tävlingar, har gjort det i 4 dagar. :angel: Det är till 90% tack vara mitt enhörningssto som i princip vinner alla tävlingar jag anmäler till. :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Knapplån

Finns det någon på internationella sidan som kan hjälpa mig och Western_Ivy med ett BMI-byte? Vi ska byta två grejer men vill inte vänta en vecka mellan de två bytena. :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL på mig*

Kan man "föra över" pengar till sitt ridcenter på något sätt?.. Måste verkligen köpa en bördig äng eller dylikt men har inte 5000e i reserv. :-( Har ingen större lust att sälja växthuset heller.

Köp hästbajs och gör gödsel av det och sälj gödslet till ridcenter butiken. Det är det effektivaste sättet att få pengar till ridcenret. Det tar lite tid, men det är vad man kan göra under hösten och vintern med fördel :D

50 bitar gödsel köps för 300e
De omvandlas till 2 bitar gödning
Som säljs för 380e
Vinst: 80e

Man kan köpa 1000 bitar gödsel (spillning) varje dag
Det omvandlas till 40 bitar gödning (gödsel)
Som sen säljs för 7600e
Vinst: 1600e
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Som ett led i mitt "avla-åldra-tävla" med enhörningen så har jag nu fått ett argt mail av "jag-ligger-3a-på-rankingen" (för att inte säga något "namn"...) som tycker att jag ska starta min häst i andra lopp än de som h*ns "blupper" håller till i, h*n lyckas tydligen inte 100-bluppa hästen för att min häst alltid vinner! :devil: Så nu vet jag inte om jag ska strunta i att bry mig om personen eller svara med ett mail som talar om att jag inte bryr mig om hur han löser sitt bluppande eller om jag ska vara snäll och ge f-n i att anmäla som jag tidigare gjort... :confused:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Tvättstugedrama
  • Redigera video

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp