Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

/ignore skulle jag gjort - vem som helst får tävla, om han nu måste ha sina 20 vinster får han väl tävla i andra tävlingar... och hoppas på bättre tur där? Orkar man verkligen hålla reda på vilka som vinner varje tävling man anmäler sina hästar i? :confused:


ehem.. fick mitt andra enhörningsföl ikväll :crazy:

edit: tjosan, om jag får upp han 1.20, så kommer han ligga 2:a i eliten :o
 
Senast ändrad:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl
Skulle behöva en box!
Någon som kan erbjuda mig en?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

haha! Grattis! :D (eller kanske: Grattis! :devil:)

Jo, jag funderade på det oxå, men med tanke på hur h*n har formulerat sig så kliar det i fingrarna att tala om för h*n just det... :devil: Men å andra sidan så ställer min häst upp i ALLA tävlingar i det procent-omfånget så det finns inte direkt "andra" tävlingar att ställa upp i. Om man inte tävlar i en annan gren förstås. :)

mail_comp.jpg
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

sry Caboose. :(
Har fullt, skulle behöva 20 boxar till själv... :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

jo, menade i en annan gren. Brukar hoppa runt rätt bra när jag ska försöka få 20 vinster, ibland hittar man en annan niche där hästen vinner konstant istället :) Ibland har man otur och aldrig får dessa 20 vinster :p

@caboose: har en ledig box :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Åh, du får gääärna reservera en!
På svenska! ;) malice!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag kunde inte hålla mig!! Nu har jag svarat och jag kunde inte låta bli att använda avsändarens egna ord tillbaka på slutet:

"I would be glad if you could handle this different in the future."

:devil:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Intressant! Jag skulle gärna köpa ett föl eller två :p problemet är bara att jag inte har tillgång till de privata försäljningarna förrän om 5 dagar.. kan man lösa det på något annat sätt?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

GAAAAH, jag hatar mina fumliga fingrar! bjöd 75 på en sadel på blixtförsäljningen..... mina fingrar skrev 775.......
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Haha! Nu har jag fått svar! Det var ett mycket trevligare och snällare mail än det första. Förmodligen trodde personen att jag var någon liten unge som skulle sluta bara för att jag fick en tillsägelse. :p

Så jag svarade typ att om jag fått frågan på ett snällt sätt så hade jag kanske gjort det. Nu när han var otrevlig så hade jag ingen lust... :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Vad tycker ni om namnet på min senaste avkomma som vägrade vara en enhörning?? :angel:
... :devil: ...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

tror jag ska behålla fölhingsten faktikst :angel: annars är stona fritt fram, och vi kan vänta 5 dagar, inga problem :) Kan sätta ut dem på privata auktionen så kan du köpa när du kan (tror det är 30 dagar som gäller där med?)


@Snyggve: ok, då säger vi väl 10,000 per pass då :D orkar inte vela om det för länge ;)


@missdragon: heh! Tror inte jag hade orkat skriva nåt mail, om inte annars hade det blivit en utskällning på hög nivå från mig :p Tur att det inte blev "värre" iaf :)
stackars lilla föl .. :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Det är väl 3 karma och minst två hästar som gäller för privata, inget om antal tjänstgöringsdagar. ;)

Jag älskar att diskutera och argumentera så det kan ju vara därför jag måste skriva av mig när sånt här händer... :devil: Dessutom är jag av åsikten att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad och då kan jag inte skälla ut folk... :angel: En knäpp på näsan känns mer intellektuellt, eller nåt... :D Och ytterligare en anledning till att svara är väl för att det är hövligt att svara när någon ändå satt sig ned och tagit sig tid att skriva ihop något, även om det är blaj det de skriver. My point of view so to speak. :grin:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL

notok Om Ivy inte är intresserad av kommande fullblod så kanske det kan få plats i mitt stall! :angel: Hojta isåfall!

Min fullblodshingst Branding Iron blev 100-bluppad tidigare idag, GP på 356,83. Ligger för tillfället på plats 9 på GP-rankingen. Jag kommer inte att lägga ut honom på offentliga betäckningar, men delar gärna ut privata till de som frågar! Är snål, så han kostar 1500e. :D
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jo, jag funderade på det oxå, men med tanke på hur h*n har formulerat sig så kliar det i fingrarna att tala om för h*n just det... :devil: Men å andra sidan så ställer min häst upp i ALLA tävlingar i det procent-omfånget så det finns inte direkt "andra" tävlingar att ställa upp i. Om man inte tävlar i en annan gren förstås. :)

mail_comp.jpg
:rofl: :rofl: :rofl:

Dessutom... Hade du verkligen varit en unge som bara jävlades... Så hade du ju inte fattat vad den skrev när den nu skriver på engelska :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp