Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag får se till att ha bättre koll. Men jag reserverar gärna en box till dig i framtiden :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*KL*

Någon som har koll förresten?

Jag har påbörjat föllekarna med mitt föl som nu är 1 år och 2 månader.
Kan jag byta schema mitt i och ändå få 1.2 GP i slutändan?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

WOHO! Jag kommer inom den närmsta veckan få betäcka mitt sto med den fullblodshingst med högst GP och snart fullblupad. Fasiken vad jag nöjd jag är :) Kommer förmodligen använda en fertility wand så är det någon av er här på buke som håller på med fullblodsavel som eventuellt skulle vara intresserad så kan ni väl höra av er?

Hingst: 357.28 I GP
Sto: 356.52 i GP
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Så länge du har rätt antal timmar med lek och minst 20% energi när fölet lägger sig ser jag inga problem med att byta. :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Irriterande!!!!!!
Ligger en mist på auktion för 4000 e men det är lite drygt 2 timmar kvar tills jag får vara med och buda - MORR!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Åhh är så nöjd med min nya lilla pålle. Akhal-Teke vid namn Cockie Chanel. 358.93 i Gp. Har deltagit i sina första tävlingar och vunnit.
Lärt mig en läxa då hennes mamma endast vann 2 tävlingar och aldrig blev 100 Blup.
Det sura nu är att hitta folk med bra hingstar som vill erbjuda betäckningar. Alla tycks ju vilja ha sina hingstar för sig själva.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag kan ev vara intresserad av ett föl :D
Har fått fram en bra hingst nu så är extra intresserad om du skulle få stoföl ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Bra! Då hör jag av mig när hon är redo för betäckning och vad det blir för krabater :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl

annonserar igen, innan jag sätter ut dem på försäljning:

nån som vill ha connemara enhörningar? hingst, sto och ett stoföl finns att välja på :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Hade du sagt det för ca 20 min sen hade jag tackat ja, men köpte just en enhörnings-fullblods-hingst. :)
Tänkte att han ska få tjäna lite pengar åt mig! :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

haha, no worries. Jag velar lite på att fortsätta och försöka få mer föl.. men.. oddsen är inte den bästa :/ wcs får sätta filosofens sten på dem... hm...
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Åhh är så nöjd med min nya lilla pålle. Akhal-Teke vid namn Cockie Chanel. 358.93 i Gp. Har deltagit i sina första tävlingar och vunnit.
Lärt mig en läxa då hennes mamma endast vann 2 tävlingar och aldrig blev 100 Blup.
Det sura nu är att hitta folk med bra hingstar som vill erbjuda betäckningar. Alla tycks ju vilja ha sina hingstar för sig själva.

Jag avlar också AT och har precis fått fram två stobebisar som kommer sluta på 361,86 i GP :banana: UTAN inavel. Är skitnöjd med mig själv :p

Gå in på min sida och se om du gillar nån av hingstarna, jag är inte snål ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

well, jag köpte hingsten för 2000e och 2 pass tror jag det var
stoet köptes för: 500 och 6pass
stofölet: 2-3 pass

Behöver inte nödvändigtvis vara dessa pass-summor, men något åt det hållet iaf :)

samt, kan byta ut pass mot en summa pengar istället, men frågan är hur mycket ett pass är värt i pengar - någon som har ett hum om hur det ungefärligt ligger till?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Jag kan också tänka mig att köpa en enhörning (dum som jag är...).

Betalar hellre i SM-föremål än i pass :p Name your price!
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

heh! :p

förhandling ;)
i värsta fall, om det är någon som verkligen vill ha men inte har råd för tillfället, kan jag gå med på avbetalning med :) blir lite komplicerat kanske, men eftersom jag lagt ut pengar och pass på dem, så vill jag ha igen lite av det iaf :/
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp