Vi spelar Howrse TVÅ...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

:D Det kostar ju 3 pass på Svarta Marknaden. Så 1000e och ett Hera-paket för hornbebisen? Eller ska jag slänga in ett pass där också? Eller vad tycker du? :)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*kl*

Jag har fått ett erbjudande att köpa en spelares alla (welsh) hästar (8st), inga toppstjärnor på något vis men hyffsade, för 500e st och sedan sälja tillbaka en valfri häst för den summan som spelaren har equus för. Denne spelare ska tydligen sluta. Men min fråga är om howrse kommer se snett på en sån här grej eller om det är okej?
Jag menar, det kommer ju faktiskt se ut som ett "dubbelkonto" för vem annan som helst. Om jag såg något sådant så skulle jag tro att det var det. Vad tror ni?? Jag är bra sugen!! :devil:
Har nu införskaffat "ett ök" bara för ändamålet... :angel:

Såvida ni inte använder samma dator så har ni ju olika IP-adresser vilket de på howrse kan se så det är nog ingen fara.

(och inte ens om ni har samma IP kan de hävda att du har dubbelkonto eftersom man kan ha familjemedlemmar som spelar!)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Nu har jag iaf köpt alla 8 kusar... :D
Vi får väl se vad som händer!

Sen har jag lyckats knipa åt mig ett y-horn och en Poseidons sadel på svenska, ett par guldsporrar på engelska (där får man vara glad om man får något alls med... :crazy:) och en snygg sadel på spanska. Känns som jag varit lite halvproduktiv i dag iaf. :angel:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

:)
och sanwas var ditt namn på howrse? Lika bra att kontrollera för säkerhetsskull :p



Och mitt lilla shettissto är äntligen 100-bluppad! Här ska avlas :bump:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Stämmer bra :D

Jag knep åt mig en skräddarsydd sadel på blixtförsäljningarna för 66e och sålde den sen för drygt 2900e :devil: :bump:
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

attans, gick inte att reservera en privat auktion förrens du har uppnått kraven - vill du att jag ska börja leka med henne, eller vill du själv göra det?
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

det blir inga problem - när man har ett par föl som leker redan, så det går det bara av farten ;)
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Haha okej då :)

Fan, lyckades klicka hem Boreas utfall i direktförsäljningen för 1000e, inget jag ville ha ju! Jag fattade inte att man kunde vinna både direktförsäljningen och auktionen var fjärde dag så jag klickade mest för att se hur mycket tid jag hade kvar.. och så vann jag :( Någon som vill byta? :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

*KL*

Finns det någon här som skulle vara intresserad av en plats som ridinstruktör på mitt ridcenter? Jag tänkte mig 2 v.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

KL

Hur många pass är ett Poseidon-paket värt enligt er? Har ett som jag skulle vilja byta bort.
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Och mitt lilla shettissto är äntligen 100-bluppad! Här ska avlas :bump:

Vad har du för GP?
Jag har en hingst som är omtyckt (han har drygt 60 betäckningar :angel: ) som du kan få låna till rabetterat pris (500 e istället för 1500 e) - fast får vänta tills i morgon isf om du inte har ett ÅP att låna ut. :p
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

kl*

Upptäckte att jag inte skrivit här på länge nu, går segt framåt för mig, ikväll ska jag försöka avla fram en enhörning om det vill sig väl.

Jobbar på att få fram 9 hästar sen ska jag sälja av en del, har två föl jag inte vill ha och en frieser (helt fel ras). Skulle vilja skaffa en ny avels hingst och ett nytt avelssto med, men väntar tills jag kan komma åt privat försäljning och förhandla med någon. Hatar att behöva buda, får aldrig vad jag vill ha.

Är lite små segt just nu dock, går inget vidare för mitt ridcenter. Och får inte fram någon vettig häst alls, antar att jag inte kan spelet så väl ännu.

Skriv väldigt gärna till mig (wenixa på svenska), känner mig lite ensam, har iofs några kompisar och syskon som spelar men de tyckte inte det var så himla roligt så loggar knappt aldrig in :(
 
Sv: Vi spelar Howrse TVÅ...

Har följande föremål jag gärna byter med:

1 Molntapp
1 Sjöhäst
1 Apollos lyra

Skriv vad ni har isåfall och vad ni är intresserade av :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp